Asertywność w Kontaktach z Pacjentem - Szkolenie dla Lekarzy

Bezpośredni kontakt z przedstawicielem INTEGRA Consulting Poland

Aby się skontaktować, należy najpierw zaakceptować Politykę prywatności

Galeria obrazów

Szczegóły Asertywność w Kontaktach z Pacjentem - Szkolenie dla Lekarzy - W ciągu tygodnia - Poznań - Wielkopolskie

  • Szczegółowe informacje
    Asertywność w kontaktach z pacjentem
    Lekarze, mają stały kontakt z ludźmi, którzy przeżywają silne emocje, zatracają zdolność logicznego myślenia, stają się zdeterminowani i zdecydowani zrobić wszystko dla siebie i swoich bliskich, nie dbając o wszystkich innych, nie zastanawiając się nad konsekwencjami swojego postępowania.

    Są to sytuacje wymagające od lekarzy:
    • radzenia sobie ze złością, gniewem pacjentów bądź ich rodzin
    • radzenia sobie z agresywnymi zachowaniami pacjentów
    • odmawiania żądań czy próśb pacjentów i ich bliskich
    • radzenia sobie z oskarżeniami, obwinianiem
    • radzenia sobie z zastraszaniem
    • radzenia sobie z manipulacjami
    • radzenia sobie w sytuacjach psychicznego szantażu
    • radzenia sobie w relacji z pacjentami, którzy przychodzą do lekarza nie tylko ze względów medycznych (ale np. potrzebuja zainteresowania, wsparci, wysłuchania itp.)
    W tych wszystkich sytuacjach chodzi zarówno o to, aby lekarz potrafił w nich dbać o swoje prawa, zadbać o swoje potrzeby, ale z drugiej strony, aby pacjent czy rodzina pacjenta też miała poczucie, że ich prawa są szanowane.
    Szkolenie jest poświęcone tym wszystkim zagadnieniom. Podczas zajęć uczestnicy w praktyce sprawdzają skuteczność różnych metod radzenia sobie w takich i podobnych sytuacjach.
     
    Podczas szkolenia zostaną poruszone następujące kwestie:
    • Postawa agresywna, uległa i lekceważąca w kontaktach z pacjentami i ich bliskimi – przyczyny, przejawy i konsekwencje
    • Postawa asertywna – jej przejawy i konsekwencje stosowania
    • Umiejętność odmawiania (m.in. mówienie „nie”)
    • Manipulacje – przyczyny i możliwości demaskowania – przechodzenie do rzeczywistej współpracy

    • Metody obrony przed wzbudzaniem w sobie nieuzasadnionego poczucia winy

Inne informacje związane z rozwój zasobów ludzkich

Używamy ciasteczek własnych oraz ciasteczek stron trzecich w celu doskonalenia naszych usług.
Kontynuując przeglądanie strony, automatycznie wyrażasz zgodę na wykorzystanie ciasteczek.
Zobacz więcej  |