Asertywność w Kontakcie z Trudnym Klientem – Walka Cenowa - Szkolenie

Bezpośredni kontakt z przedstawicielem Akademia Eurokadry

Aby się skontaktować, należy najpierw zaakceptować Politykę prywatności

Szczegóły Asertywność w Kontakcie z Trudnym Klientem – Walka Cenowa - Szkolenie - W ciągu tygodnia - Warszawa - Mazowieckie

  • Szczegółowe informacje
    Celem treningu jest zapoznanie uczestników z podstawowa wiedzą i umiejętnościami z zakresu asertywności, a także umożliwienie uczestnikom pracy nad własnymi sposobami porozumiewania się w oparciu o zasady asertywnego zachowania się, zarówno w życiu osobistym jak i zawodowym. Trening dostarcza szeregu technik i umiejętności otwartego i stanowczego, a równocześnie uprzejmego wyrażania własnych opinii i emocji, egzekwowania swoich praw oraz podejmowania decyzji. Warsztat dodatkowo pozwoli uczestnikom poznać techniki asertywnej odmowy wobec wygórowanym żądaniom ze strony klienta – nie tylko cenowym – oraz asertywnej postawy wobec krytyki czy agresji.
    Celem jest też zniwelowanie postawy uległej w trudnych sytuacjach.

    Moduł I: ASERTYWNOŚĆ
    • Co to jest asertywność?
    • Asertywny język ciała
    • Jak mówić „NIE” nie raniąc innych i bez poczucia winy
    • Asertywna komunikacja niewerbalna (głos, mowa ciała)
    • Dlaczego warto stosować komunikatu „JA” a nie „Ty”
    • Porównania zachowania asertywnego z agresywnym i biernym.
    • Model asertywnej rozmowy
    • Techniki wspomagające asertywna odmowę w sprzedaży
    • „zdarta płyta”
    • Zasada „jestem słoniem”
    • „kocham, ale nie dam”
    • „przykro mi”, „jest mi trudno”
    • „uprzedzanie”
    • Technika zmiękczenia
    • Jak krytykować konstruktywnie? Jak reagować na krytykę ze strony klienta?
    • Mówienie i przyjmowanie komplementów
    • Asertywne wyrażanie próśb
    • Sformułowanie asertywnego polecenia
    • Sposób radzenia sobie z gniewem
    • Model asertywnej obrony przed powtarzającymi się zachowaniami inwazyjnymi
    • Asertywność jako sposób budowania porozumienia i zaradzania konfliktom
    • Czy wiesz jak uspokoić zdenerwowanych klientów?
    Moduł II: METODY NA ZASTRZEZENIA I TRUDNEGO KLIENTA
    • Czynniki zakłócające rozmowę – trudne i kłopotliwe rozmowy
    • Jak reagować na zastrzeżenia typu
    • „Nie jestem zainteresowany”
    • „Mam już swojego dostawcę”
    • „Po co mam zmieniać dostawcę, skoro jestem zadowolony ze współpracy”
    • Jak radzić sobie z wygórowanymi żądaniami ze strony klienta (wysoki rabat, długie terminy płatności, itp.)
    • Jak radzić sobie z reklamacjami
    • Trudny klient – sposoby postępowania
    • Zasady prowadzeni rozmowy handlowej pozwalające uniknąć walki cenowej
    • Rola DOCENY i POMOSTU przy trudnych pytaniach
    Moduł III: WALKA CENOWA
    • Co to właściwie znaczy „za drogo” – kwestia ceny w sprzedaży dóbr i usług
    • Co właściwie chce powiedzieć Klient – kiedy mówi „za drogo”
    • Budowanie argumentacji wokół ceny, czyli dogadajmy się inaczej
    • Jak radzić sobie z najczęściej spotykanymi wersjami obiekcji cenowej?
    • Za drogo! - kilkadziesiąt argumentów Handlowca, z którymi musi zmierzyć się Klient, kiedy mówi „za drogo”
    • 25 technik (odpowiedzi), gdy klient mówi „Za drogo”

Inne informacje związane z obsługa klienta

Używamy ciasteczek własnych oraz ciasteczek stron trzecich w celu doskonalenia naszych usług.
Kontynuując przeglądanie strony, automatycznie wyrażasz zgodę na wykorzystanie ciasteczek.
Zobacz więcej  |