Analiza Finansowa i Przedsiębiorstwa - Szkolenie

Bezpośredni kontakt z przedstawicielem Masters Centrum Szkolenia Biznesu

Aby się skontaktować, należy najpierw zaakceptować Politykę prywatności

Szczegóły Analiza Finansowa i Przedsiębiorstwa - Szkolenie - W ciągu tygodnia - Warszawa - Mazowieckie

  • Cele
    Dostarczenie szczegółowych informacji o sposobach analizy firmy oraz interpretacji i wykorzystaniu uzyskanych wyników. W szczególności:
    – zaprezentowanie technik diagnostyki finansowej i oceny kondycji firmy oraz
    – doskonalenie umiejętności czytania i weryfikacji sprawozdań finansowych.
  • Profil słuchacza / wymogi
    Szkolenie skierowane jest do Dyrektorów finansowych , głównych księgowych, specjalistów działów ekonomicznych, menedżerów dla których analiza finansowa jest niezbędna do podejmowania decyzji gospodarczych oraz specjalistów zajmujących się oceną ryzyka kredytowego klientów instytucjonalnych.
  • Szczegółowe informacje
    I. WSTĘP DO ANALIZY FINANSOWEJ
    * przedmiot, zakres i metody analizy ekonomicznej  
    * narzędzia i metody analizy sprawozdań finansowych  
    II. ANALIZA PRZEDMIOTU DZIAŁALNOŚCI PRZEDSIĘBIORSTWA
    * finansowe i pozafinansowe źródła informacji
    * analiza otoczenia przedsiębiorstwa
    * strategiczna pozycja przedsiębiorstwa
    III. ŹRÓDŁA DANYCH DLA ANALIZY FINANSOWEJ I ICH WSTĘPNA ANALIZA
    * bilans ' analiza struktury i dynamiki  
    * rachunek zysków i strat ' analiza struktury i dynamiki, analiza jakości zysków
     * zestawienie z przepływów pieniężnych – analiza kierunków przepływów środków
    * informacja dodatkowa
    * przekształcenie sprawozdań finansowych na potrzeby analizy
    IV. METODY ANALIZY PŁYNNOŚCI FINANSOWEJ
    * ocena bieżącej płynności finansowej  
    * analiza pokrycia finansowego  
    * analiza przepływów pieniężnych
    * analiza z wykorzystaniem wskaźników przepływów pieniężnych
    V. METODY OCENY WYKORZYSTANIA POSIADANEGO MAJĄTKU
    * wskaźniki obrotowości i sprawności działania
    * wydajność, produktywność, wyposażenie techniczne
    VI. METODY ANALIZY ZYSKOWNOŚCI PRZEDSIĘBIORSTWA
    * analiza przychodów ze sprzedaży i kosztów ich uzyskania  
    * analiza dźwigni operacyjnej  
    * analiza wyniku finansowego i rentowności przedsiębiorstwa  
    * model analizy Du Ponta
    VII. METODY ANALIZY ZADŁUŻENIA PRZEDSIĘBIORSTWA
    * wskaźnikowa analiza stanu zadłużenia i zdolności jego spłaty  
    * analiza struktury kapitału (dźwignia finansowa)  
    * analiza kosztów kapitału
    VIII. CAŁOŚCIOWE SPOSOBY ANALIZY FIRMY
    *analiza symptomów zagrożenia bankructwem 
    * szybkie sposoby analizy
    * elementy ograniczające wiarygodność klasycznej analizy wskaźnikowe
    IX. OCENA POZYCJI Z PUNKTU WIDZENIA WŁAŚCICELA
    * EVA – ekonomiczna wartość dodana
    * MVA – rynkowa wartość dodana

Inne informacje związane z analiza firmy

Używamy ciasteczek własnych oraz ciasteczek stron trzecich w celu doskonalenia naszych usług.
Kontynuując przeglądanie strony, automatycznie wyrażasz zgodę na wykorzystanie ciasteczek.
Zobacz więcej  |