Zarządzanie Zespołem i Motywowanie Pracowników - Szkolenie

Więcej informacji

Zarządzanie Zespołem i Motywowanie Pracowników - Szkolenie

  • Cele Umiejętność motywowania jest podstawową cechą efektywnych menedżerów i liderów zespołów. Pozostaje ciągle jednym z najtrudniejszych zadań, wymagających łączenia praktycznych doświadczeń z teorią psychologii człowieka. Żaden system motywacyjny nie wyręczy jednak menedżerów w ich indywidualnej pracy z podwładnymi, gdyż nie uwzględnia różnic w potrzebach i poziomie motywacji poszczególnych pracowników oraz nie jest w stanie odpowiednio elastycznie reagować.
  • Szczegółowe informacje PLAN SZKOLENIA:
    1. Metody osiągania celów przez menadżera.
    • zasady definiowania celów,
    • metoda SMART, komunikat FUKO,
    • marketing perswazyjny i konstruktywna krytyka,
    • o kilku "magicznych" słowach (nie, ale, spróbuję...)
    2. Metody budowania autorytetu.
    • podstawowe czynniki budujące autorytet,
    • autorytet funkcji, wiedzy i osobowości,
    • kryteria ocen i postaw kierowniczych.
    3. Motywowanie pracowników.
    • motywacja jako funkcja kierowania ludźmi i zarządzania sobą,
    • dekalog motywowania,
    • mity dotyczące motywacji,
    • teorie motywacji i ich praktyczne zastosowania w zespole,
    • osobowość i potrzeby pracownika, a motywatory,
    • metody motywowania, a poziom rozwoju zawodowego,
    • wpływ automotywacji kierowników na podwładnych, motywowanie zespołu.
    4. Trening umiejętności kierowniczych.
    • lider i/a menedżer,
    • korygowanie zachowań pracowników,
    • rozmowa motywująca z pracownikiem,
    • coaching jako metoda rozwijania pracowników.
    5. Rola i zadania kierownika, style zarządzania.
    • diagnoza stylu kierowania i osobistego potencjału w kierowaniu zespołem,
    • podstawowe umiejętności menadżera w zakresie kierowania zespołem.

    TRENER:
    Trener biznesu, wykładowca akademicki, doktorantka, specjalista w temacie zarządzania, technik sprzedaży, komunikacji oraz umiejętności interpersonalnych. Z powodzeniem łączy wiedzę z doświadczeniem zdobytym podczas pracy zawodowej. Posiada wieloletnie doświadczenie w prowadzeniu zarówno szkoleń, jak i wykładów oraz ćwiczeń na wielu uczelniach wyższych. Lubi pracę z ludźmi i to że każda grupa, którą szkoli jest inna. Cechują ją duże umiejętności nawiązywania kontaktów, szybka weryfikacja i analiza informacji, dokładne słuchanie oraz szybka i sprawna reakcja na postawy słuchaczy.
    Prowadziła szkolenia w projekcie „AKADEMIA HOTELARZA”, w którym brały udział osoby pracujące w hotelach na terenie całej Polski.
Więcej informacji

Inne informacje związane z motywacja