Zarządzanie Zespołem i Motywowanie Pracowników - Szkolenie
CeleUmiejętność motywowania jest podstawową cechą efektywnych menedżerów i liderów zespołów. Pozostaje ciągle jednym z najtrudniejszych zadań, wymagających łączenia praktycznych doświadczeń z teorią psychologii człowieka. Żaden system motywacyjny nie wyręczy jednak menedżerów w ich indywidualnej pracy z podwładnymi, gdyż nie uwzględnia różnic w potrzebach i poziomie motywacji poszczególnych pracowników oraz nie jest w stanie odpowiednio elastycznie reagować.
Szczegółowe informacjePLAN SZKOLENIA: 1. Metody osiągania celów przez menadżera.
• zasady definiowania celów,
• metoda SMART, komunikat FUKO,
• marketing perswazyjny i konstruktywna krytyka,
• o kilku "magicznych" słowach (nie, ale, spróbuję...) 2. Metody budowania autorytetu.
• podstawowe czynniki budujące autorytet,
• autorytet funkcji, wiedzy i osobowości,
• kryteria ocen i postaw kierowniczych. 3. Motywowanie pracowników.
• motywacja jako funkcja kierowania ludźmi i zarządzania sobą,
• dekalog motywowania,
• mity dotyczące motywacji,
• teorie motywacji i ich praktyczne zastosowania w zespole,
• osobowość i potrzeby pracownika, a motywatory,
• metody motywowania, a poziom rozwoju zawodowego,
• wpływ automotywacji kierowników na podwładnych, motywowanie zespołu. 4. Trening umiejętności kierowniczych.
• lider i/a menedżer,
• korygowanie zachowań pracowników,
• rozmowa motywująca z pracownikiem,
• coaching jako metoda rozwijania pracowników. 5. Rola i zadania kierownika, style zarządzania.
• diagnoza stylu kierowania i osobistego potencjału w kierowaniu zespołem,
• podstawowe umiejętności menadżera w zakresie kierowania zespołem.
TRENER:
Trener biznesu, wykładowca akademicki, doktorantka, specjalista w temacie zarządzania, technik sprzedaży, komunikacji oraz umiejętności interpersonalnych. Z powodzeniem łączy wiedzę z doświadczeniem zdobytym podczas pracy zawodowej. Posiada wieloletnie doświadczenie w prowadzeniu zarówno szkoleń, jak i wykładów oraz ćwiczeń na wielu uczelniach wyższych. Lubi pracę z ludźmi i to że każda grupa, którą szkoli jest inna. Cechują ją duże umiejętności nawiązywania kontaktów, szybka weryfikacja i analiza informacji, dokładne słuchanie oraz szybka i sprawna reakcja na postawy słuchaczy.
Prowadziła szkolenia w projekcie „AKADEMIA HOTELARZA”, w którym brały udział osoby pracujące w hotelach na terenie całej Polski.