RAMOWY PROGRAM SZKOLENIA
Każdy uczestnik szkolenia weźmie udział w jednej edycji (
80 godzin dydaktycznych), której ramowy program przedstawia się następująco:
1. Podstawy zarządzania wiedzą i informacją (14 godz.)
2. Podstawy analizy statystycznej (16 godz.)
3. Analiza danych przy użyciu SPSS (16 godz.)
4. Analizy rynkowe i marketingowe wstęp (16 godz.)
5. Analizy rynkowe i marketingowe aspekty praktyczne (16 godz.)
6. Równość szans na rynku pracy (2 godz.)
W szkoleniu mogą wziąć udział:
- pracownicy zarówno firm sektora MŚP (mikro, małe, średnie), firm dużych, jak też pracownicy administracji publicznej (z wyłączeniem osób fizycznych prowadzących działalność gospodarczą);
- osoby dorosłe zamieszkałe i zatrudnione na terenie woj. mazowieckiego;
- osoby zainteresowane poprawą swojej pozycji zawodowej, chcący zdobywać nowe umiejętności i kwalifikacje zawodowe z zakresu zarządzania wiedzą i informacją oraz prowadzenia badań i analiz rynkowych.