zarządzanie w turystyce - studia II stopnia (uzupełniające magisterskie)
Szczegółowe informacje
Celem tej specjalności jest przygotowanie studentów do pracy zawodowej w przedsiębiorstwach i organizacjach związanych z krajowym oraz międzynarodowym rynkiem turystycznym. Absolwenci specjalności zdobędą wiedzę i umiejętności niezbędne zarówno dla menedżerów zarządzających podmiotami gospodarczymi działającymi w branży turystycznej, jak i dla pracowników sektora publicznego, obsługujących kontakty międzynarodowe. Poznają specyfikę zjawisk występujących w turystyce, a także procedury związane z podejmowaniem i prowadzeniem działalności gospodarczej w tym sektorze. Studenci posiądą wiedzę na temat skutecznego planowania, organizowania i prowadzenia imprez turystycznych. Zdobędą oni ponadto umiejętności kierowania ludźmi oraz badania i kształtowania zachowań konsumenckich na rynku turystycznym w dobie globalizacji. W programie zajęć znalazły się przedmioty dotyczące, m.in. współczesnego rynku turystycznego, gospodarki turystycznej w regionie, marketingu usług turystycznych, zarządzania przedsiębiorstwem turystycznym i zasobami ludzkimi.