Zarządzanie Strategiczne na Rynku Międzynarodowym - Warsztat Menedżerski
PraktykiWarsztaty menedżerskie z wykorzystaniem symulacyjnej gry decyzyjnej realizowane są w formie dwu lub trzydniowych wysoko zintensyfikowanych szkoleń. Zajęcia z wykorzystaniem symulacji kładą duży nacisk na aktywne zaangażowanie uczestników na każdym etapie realizacji zajęć, tak by nauka poprzez praktykę stawała się jeszcze efektywniejsza. Mimo iż część teoretyczna na wstępie do zajęć ograniczona jest do niezbędnego minimum, uczestnicy nabywają i rozwijają umiejętności przez cały czas trwania warsztatów poprzez analizę pojawiających się w trakcie szkolenia problemów, studium przypadków, coaching ze strony trenerów prowadzących i elementów edukacyjnych zawartych w programach symulacyjnych.
Szczegółowe informacjeWarsztat z zakresu zarządzania strategicznego na rynku międzynarodowym. Uczestnicy w ramach wyodrębnionych zarządów międzynarodowych firm, podejmują decyzję na szczeblu centrali firmy i każdej z poszczególnych strategicznych jednostek biznesu (sprzedaż, kupno, przejęcia SJB, nabycie/zbycie joint venture, itp.). W ramach warsztatu poprzez rywalizację na wysoce konkurencyjnym rynku rozwijają oni umiejętności z zakresu: zarządzania ryzykiem, zaawansowanych finansów, planowania strategii i działań, negocjacji biznesowych, aktualnych trendów z zakresu zarządzania strategicznego na rynku międzynarodowym.