Zarządzanie Strategiczne - Kurs

Więcej informacji

Zarządzanie Strategiczne - Kurs

  • Profil słuchacza / wymogi Wszyscy zainteresowani.
  • Szczegółowe informacje Zarządzanie przedsiębiorstwem we współczesnym świecie jest złożonym, skomplikowanym procesem. Ryzyko, burzliwość i niestabilność warunków funkcjonowania wymuszają na kierowanie rozwojem w taki sposób, by umiejętnie wykorzystywać szanse i możliwości oraz skutecznie identyfikować i omijać zagrożenia.
    Koniecznością staje się przewidywanie przyszłości, identyfikacja słabych i mocnych stron, wykorzystywanie różnorodnych metod badawczych do charakterystyki potencjału strategicznego. Z pomocą przychodzi tu zarządzanie i myślenie strategiczne.
    Kurs stara się odpowiedzieć na pytanie czy zarządzanie strategiczne jest uniwersalną metodą kierowania przedsiębiorstwem, jakie cele powinny wyznaczać sobie przedsiębiorstwa i co oznacza myślenie strategiczne. Stara się także wyjaśnić czy z historii zarządzania strategicznego przedsiębiorstwo można wynieść jakąś naukę i jak na zarządzanie wpływają zmiany współczesnego świata.
    Kurs koncentruje się na zagadnieniach zarządzania strategicznego, które uznawane są obecnie za kluczowe dla funkcjonowania przedsiębiorstw w konkurencyjnym otoczeniu.

    Cel kursu:
    • wprowadzenie jego uczestników w dziedzinę zarządzania strategicznego poprzez przedstawienie jego istoty i genezy, szkół i kierunków, zasad
    • ewolucji myślenia strategicznego
    • omówienie procedury zarządzania strategicznego w przedsiębiorstwie
    • wyjaśnienie problematyki dotyczącej analizy strategicznej wraz ze wskazaniem metod badawczych potencjału strategicznego przedsiębiorstwa i jego otoczenia
    • charakterystyka zarządzania procesem wdrożeniowym oraz systemem kontroli strategicznej w firmie
    • przedstawienie wpływu globalizacji i internacjonalizacji na podejmowanie decyzji strategicznych w przedsiębiorstwie
    • omówienie efektywnego zarządzania kryzysem, ryzykiem i czasem
    • w przedsiębiorstwie jako kluczowych elementów sukcesu w podejmowaniu decyzji strategicznych
    Kurs przygotowuje uczestników do tworzenia strategii firmy, dostarcza im nowych modeli myślenia oraz wskazuje praktyczne zastosowania metod i technik zarządzania strategicznego.

    Zawartość kursu:
    1. Istota i geneza zarządzania strategicznego
    2. Proces zarządzania strategicznego
    3. Analiza strategiczna przedsiębiorstwa
    4. Rodzaje strategii przedsiębiorstwa
    5. Budowa i wdrażanie strategii w przedsiębiorstwie
    6. Czynnik czasu i ryzyko w zarządzaniu strategicznym
    Czas trwania: 8 tygodni
     
Więcej informacji

Inne informacje związane z zarządzanie firmą

  • Pozyskiwanie Funuszy Unijnych na Projekty Inwestycyjne - Szkolenie

  • Centrum: Onagra Spółka z o.o.
  • Więcej informacji
  • Studia I Stopnia - Studia Licencjackie - Zarządzanie nowoczesnym przedsiębiorstwem

  • Centrum: Społeczna Wyższa Szkoła Przedsiębiorczości i Zarządzania
  • Więcej informacji
  • Studia I Stopnia - Zarządzanie Firmą Europejską

  • Centrum: WSH-Wyższa Szkołą Handlowa im. Króla Stefana Batorego w Piotrkowie Trybunalskim
  • Więcej informacji
  • Studia I Stopnia-Zarządzanie Przedsiębiorstwem

  • Centrum: Wyższa Szkoła Ekonomiczno-Humanistyczna im.prof. Szczepana A. Pieniążka
  • Więcej informacji
  • Ekonomika i zarządzanie przedsiębiorstwem

  • Centrum: Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Skierniewicach
  • Więcej informacji
  • Studia Podyplomowe - Public Relations w Funkcjonowaniu Nowoczesnego Przedsiębiorstwa

  • Centrum: WSMiB-Wyższa Szkoła Marketingu i Biznesu
  • Więcej informacji
  • Stuia Podyplomowe - Zarządzanie Logistyczne w Przedsiębiorstwie

  • Centrum: WSMiB-Wyższa Szkoła Marketingu i Biznesu
  • Więcej informacji