Zarządzanie marketingowe przedsiębiorstwem - I-go stopnia

Więcej informacji

Zarządzanie marketingowe przedsiębiorstwem - I-go stopnia

  • Cele Celem kształcenia na specjalności jest przygotowanie absolwenta z umiejętnościami: * twórczego rozwijania wiedzy i jej aplikacji w praktyce gospodarczej; * wykorzystania nauk podstawowych, ogólnoekonomicznych i specjalistycznych do formułowania i rozwiązywania współczesnych i przyszłościowych problemów w zakresie zarządzania i marketingowego kształtowania rynku; * przedsiębiorczego i innowacyjnego myślenia oraz postępowania; * obserwowania i analizowania stosunków oraz procesów w otoczeniu rynkowym organizacji gospodarczych; * prawidłowego wnioskowania; * rozwiązywania problemów ekonomicznych, społecznych i organizacyjnych; * wdrażania reguł, metod i przedsięwzięć marketingowych w działalności przedsiębiorstw i organizacji gospodarczych typu non - profit.
  • Szczegółowe informacje Zarządzanie marketingowe przedsiębiorstwem
     - I-go stopnia Sylwetce absolwenta podporządkowany jest tok nauczania. Absolwent musi być wszechstronnie i specjalistycznie wykształcony, bowiem tylko wówczas będzie mógł sprostać wymaganiom stawianym współczesnym ekonomistom- menedżerom i specjalistom do spraw marketingu - zarówno w trudnym okresie transformacji polskiej gospodarki, jak i w przyszłej realizacji nowego, szerokiego programu w procesie dostosowania do norm i standardów gospodarki rynkowej Unii Europejskiej.



    Zdobyta podczas studiów wiedza ogólna, kierunkowa i specjalistyczna z zakresu zarządzania marketingowego przedsiębiorstwem winna stanowić dobre podstawy do sprawnego wywiązywania się z zadań operacyjnych i analitycznych na poziomie średniego szczebla zarządzania marketingiem w przedsiębiorstwach i instytucjach non - profit.

    Absolwent specjalności z tytułem licencjata w zawodzie - specjalisty do spraw marketingu będzie posiadał wiedzę i praktyczne umiejętności z zakresu nauk ekonomicznych i zarządzania a w szczególności:
    * analizowania zasobów przedsiębiorstwa;
    * analizowania otoczenia przedsiębiorstwa;
    * planowania marketingowego strategii rozwoju i działania przedsiębiorstwa;
    * opracowywania, wdrażania i kontroli programów operacyjnych w zakresie marketingu w małych, średnich i dużych przedsiębiorstwach;
    * organizowania, analizowania i diagnozowania badań marketingowych;
    * opracowania strategii rozwojowych firmy;
    * przygotowywania planów marketingowych;
    * opracowywania i wdrażania systemów promocji firm;
    * współdziałania w zakresie marketingu na rynkach międzynarodowych.

    Absolwent wyżej wymienionej specjalności będzie również dobrze przygotowany do efektywnej działalności gospodarczej na własny rachunek. Znajdzie on zatrudnienie w przemyśle, handlu, usługach.

    Może on również starać się o przyjęcie na uzupełniające studia magisterskie w każdej państwowej lub niepaństwowej szkole wyższej o profilu ekonomicznym.
Więcej informacji

Inne informacje związane z marketing

  • Studia Podyplomowe - Marketing Medialny

  • Centrum: WSIiE - Wyższa Szkoła Informatyki i Ekonomii TWP
  • Więcej informacji
  • Marketingowe Zarządzanie Przedsiębiorstwem - Studia Podyplomowe

  • Centrum: Uniwersytet Warmińsko-Mazurski w Olsztynie
  • Więcej informacji
  • Administracja publiczna

  • Centrum: Gdańska Wyższa Szkoła Administracji-Wydział Zamiejscowy w Olsztynie
  • Więcej informacji
  • Alchemia Komunikacji z Klientem - Szkolenie

  • Centrum: Grupa Olsztyńska Szkoła Biznesu
  • Więcej informacji
  • Zasady Negocjowania - Szkolenie

  • Centrum: Grupa Olsztyńska Szkoła Biznesu
  • Więcej informacji
  • Monitoring w Projektach Współfinansowanych z EFS - Szkolenie

  • Centrum: Grupa Olsztyńska Szkoła Biznesu
  • Więcej informacji
  • Studia Podyplomowe Systemów Informatycznych eBiznesu

  • Centrum: SGGW Szkoła Główna Gospodarstwa Wiejskiego
  • Więcej informacji