Szczegółowe informacjeCzy klienci kupują produkty i usługi? Czy wyobrażenia, skojarzenia związane z marką i korzyści, jakie ona daje? Marka jest obietnicą, powinna działać jak magnes – przyciągać i utrzymywać klienta, ma budować trwałe relacje z klientem. Sama nazwa jest tylko oznakowaniem, identyfikacją, branding jest sztuką budowania relacji z otoczeniem, wyszukania najważniejszych korzyści, które wyróżnią markę pośród konkurencji i pozwolą zdobyć przewagę na rynku.
Marki stały się elementem kultury, a dla najbardziej lojalnych klientów stały się wyrazem ich tożsamości. Marka tworzy popyt, buduje zaufanie, tworzy wizerunek, służy łatwej identyfikacji firmy i jej oferty, powinna być gwarancją jakości.
Choć marka jest wartością niematerialną, firmy o uznanych lub szybko rozwijających się markach osiągają średnio o 20-30% wyższą wycenę giełdową. Podczas warsztatów dowiemy się, jak budować wartościowe marki, jak zarządzać nimi na różnych etapach rozwoju i jak chronić je przed nieuczciwą konkurencją.
Rozwój umiejętności:
Budowania silnej marki
Opracowania strategii marki
Pozycjonowania marki
Stosowania narzędzi komunikacji z rynkiem
Zarządzania marką na rożnych etapach jej rozwoju
Badania i wyceniania wartości marki
Narzędzia ułatwiające przyswajanie wiedzy:
Case studies
Brainstorming
Ćwiczenia praktyczne i interpretacyjne
Zestawienia schematyczne do indywidualnego wykorzystania przez uczestników
Zarządzanie marką w praktyce. Branding – wizerunek, sprzedaż, kapitał.
Miejsce szkolenia: Warszawa.