CeleCelem kształcenia na studiach podyplomowych „Zarządzanie małą firmą turystyczną” jest przygotowanie słuchaczy do zarządzania obiektami infrastruktury turystycznej oraz do podjęcia i prowadzenia samodzielnej działalności gospodarczej w zakresie turystyki, m.in. biur podróży, obiektów noclegowych, agroturystyki. Program obejmuje m.in. zarządzanie finansami, zasobami ludzkimi, e-marketing, branżowe systemy komputerowe. Wykłady będą prowadzone przez nauczycieli akademickich mających praktyczne doświadczenie w zakresie marketingu. W ramach zajęć ćwiczeniowych realizowane będą, m.in.:
Szczegółowe informacje
Wykaz przedmiotów realizowanych na studiach "Zarządzanie małą firmą turystyczną":
Podstawy ekonomii
Podstawy zarządzania
Podstawy organizacji turystyki
Prawne podstawy działalności i ubezpieczenia w turystyce
Zasady finansowania turystyki w Polsce i Unii Europejskiej
Regionalna polityka turystyczna
Komunikacja społeczna
Organizacja i zarządzanie małą firmą turystyczną
Finanse małej firmy
Zarządzanie jakością usług turystycznych
Zasady organizacji i funkcjonowania przedsiębiorstwa hotelarskiego
Projektowanie i organizacja kampanii reklamowych
Prowadzenie badań marketingowych na rynku usług turystycznych
Tworzenie i obsługa baz danych – branżowe systemy komputerowe
Metody ilościowe i jakościowe w zarządzaniu małą firmą turystyczną