Zarządzanie Ludźmi w Sytuacjach Trudnych - Szkolenie

Więcej informacji

Zarządzanie Ludźmi w Sytuacjach Trudnych - Szkolenie

  • Szczegółowe informacje Celem szkolenia jest wypracowanie zasad skutecznej komunikacji między przełożonym, a pracownikiem w sytuacjach trudnych, konfliktowych, a także zapoznanie kursantów z czynnikami warunkującymi sprawną komunikację z zachowaniem zdrowia pracowników i zespołu.

    Program szkolenia

    1. Jak rozpoznawać konflikt?
    • Rozpoznawanie typowych sposobów zachowania w sytuacjach kryzysowych;
    • Identyfikacja, w jaki sposób podejmują Państwo typową, wewnętrzną ocenę konfliktu;
    • Jak wpływa nastrój na postrzeganie konfliktu.
    2. Konflikt w zespole
    • Konflikt w zespole - trudni współpracownicy czy trudny zespół;
    • Zaburzenia komunikacyjne w zespole jako przyczyna konfliktu;
    • Menedżerowie odpowiedzialni za rozwiązywanie konfliktu w zespole.
    3. Jak kreatywnie rozwiązywać konflikty
    • Zorientowanie na cele w zarządzaniu konfliktami - rozwiązywanie problemów oznacza uwalnianie się od problemów;
    • Jak właściwie hierarchizować interesy i rozwiązywać konflikty;
    • Jak postrzegać konflikty i jak nimi sterować;
    • Jak unikać konfliktów niepotrzebnych Jak można dokonać zmiany perspektyw w ocenie konfliktów.
    • Umiejętności interpersonalne pomocne w radzeniu sobie z trudnymi ludźmi i przezwyciężania sytuacji konfliktowych.
    4. Trudny współpracownik i podwładny
    • Jak rozwijać asertywność w kontaktach z trudnymi współpracownikami;
    • Jak radzić sobie z agresją i złością;
    • Jak zarządzać ludźmi, którzy manipulują;
    • Jakie strategie stosować wobec różnych typów osobowościowych;
    • Traktowanie każdej osoby zgodnie z jej charakterem i okolicznościami.
    5. Efektywne rozwiązywanie konfliktów - rola menedżera
    • Rola moderatora i mediatora w konfliktach;
    • Jak wspólnie opracowywać długotrwałe strategie i jak przejść do czynu;
    • Jak sprawić by inni wykonywali swoje obowiązki;
    • Jak radzić sobie ze stresem w sytuacjach konfliktowych - czynniki pomagające zdystansować się.
      6. Komunikacja w konflikcie
    • Doskonalenie umiejętności komunikacyjnych i wpływania na innych;
    • Jak okazywać szacunek i zrozumienie dla spraw i problemów;
    • Aktywne słuchanie - jak pokonywać bariery w słuchaniu innych;
    • Jak pytać i o co, jakich pytań unikać;
    • Ukryte znaczenia w komunikacji werbalnej;
    • Jak zwracać uwagę współpracownikom;
    • Jak udzielać profesjonalnej informacji zwrotnej, aby wpłynąć pozytywnie na zachowania innych;
    • Jak pomóc znaleźć sposoby osiągnięcia poprawy w zachowaniu.
    Harmonogram szkolenia 2 dni szkoleniowe - 16 godzin
Więcej informacji

Inne informacje związane z zarządzanie - ogólne

  • Podstawy Zarządzania - Kurs

  • Centrum: Polski Uniwersytet Wirtualny
  • Więcej informacji
  • Zarządzanie Innowacyjne - Kurs

  • Centrum: Polski Uniwersytet Wirtualny
  • Więcej informacji
  • Zarządzanie Kompetencjami - Kurs

  • Centrum: Polski Uniwersytet Wirtualny
  • Więcej informacji
  • Studia II Stopnia-Zarządzanie Regionem i Usługami Publicznymi

  • Centrum: Wyższa Szkoła Informatyki i Zarządzania w Rzeszowie
  • Więcej informacji
  • Studia I Stopnia-Administracja Gospodarcza

  • Centrum: Wyższa Szkoła Finansów i Zarządzania w Siedlcach
  • Więcej informacji
  • ABC Managera - Szkolenie

  • Centrum: Mentor Centrum Szkoleniowe
  • Więcej informacji
  • Zarządzanie Kluczowymi Klientami - Szkolenie

  • Centrum: Mentor Centrum Szkoleniowe
  • Więcej informacji