Więcej informacji
Zarządzanie kryzysowe
-
Cele
Celem studiów jest przygotowanie absolwentów do wykonywania zadań z zakresu zarządzania kryzysowego na szczeblach lokalnych w administracji rządowej i samorządowej oraz w zakładach pracy.
-
Profil słuchacza / wymogi
Program skierowany jest do: pracowników administracji państwowej i samorządowej legitymujących się ukończeniem studiów wyższych, dla żołnierzy zawodowych, pracowników PSP i innych służb (posiadających ukończone studia wyższe), którzy zamierzają podjąć pracę na stanowiskach związanych z zagrożeniami nadzwyczajnymi, dla pracowników zatrudnionych w zakładach pracy państwowych i prywatnych oraz w systemie oświaty.
-
Szczegółowe informacje
Elementy polityki bezpieczeństwa państwa
Polityczne i prawne podstawy zarządzania kryzysowego
Filozoficzne, etyczne i socjologiczne podstawy
zarządzania kryzysowego
Kompetencyjność w zarządzaniu kryzysowym
Komunikacja społeczna w organizacji i zarządzaniu
Współczesne zagrożenia cywilizacyjne
Zarządzanie kryzysowe
Systemy ochrony ludności
Seminarium
Więcej informacji
Inne informacje związane z zarządzanie jakością i ryzykiem pracy