Zarządzanie Kluczowymi Klientami - Szkolenie dla Firm
Cele# Zapoznanie handlowców i specjalistów z zasadami budowania relacji z kluczowymi klientami
# Przygotowanie wysokokwalifikowanej kadry zarządzającej kluczowymi klientami
Profil słuchacza / wymogiprzeznaczone dla Przedstawicieli z minimum rocznym doświadczeniem oraz dla specjalistów - mają nie tylko za zadanie poszerzyć ich wiedzę o nowe zagadnienia niezbędne w tej pracy (praca z trudnymi klientami, mowa ciała, asertywność, współpraca z kluczowymi klientami itp.), ale spełniają także rolę motywatora. Dla Przedstawicieli Handlowych udział w szkoleniu to nie tylko nabyta nowa wiedza, ale także sygnał, że firma chce dalej inwestować w ich rozwój. Poprzez swoją formę - szkolenia te wykorzystują praktyczne doświadczenia Przedstawicieli Handlowych i Specjalistów z ich dotychczasowej pracy.
Szczegółowe informacjeWszystkie szkolenia dopasowywane są do potrzeb szkoleniowych klienta.