Zarządzanie Kluczowymi Klientami - Szkolenie dla Firm

Więcej informacji

Zarządzanie Kluczowymi Klientami - Szkolenie dla Firm

  • Cele # Zapoznanie handlowców i specjalistów z zasadami budowania relacji z kluczowymi klientami
    # Przygotowanie wysokokwalifikowanej kadry zarządzającej kluczowymi klientami
  • Profil słuchacza / wymogi przeznaczone dla Przedstawicieli z minimum rocznym doświadczeniem oraz dla specjalistów - mają nie tylko za zadanie poszerzyć ich wiedzę o nowe zagadnienia niezbędne w tej pracy (praca z trudnymi klientami, mowa ciała, asertywność, współpraca z kluczowymi klientami itp.), ale spełniają także rolę motywatora. Dla Przedstawicieli Handlowych udział w szkoleniu to nie tylko nabyta nowa wiedza, ale także sygnał, że firma chce dalej inwestować w ich rozwój. Poprzez swoją formę - szkolenia te wykorzystują praktyczne doświadczenia Przedstawicieli Handlowych i Specjalistów z ich dotychczasowej pracy.
  • Szczegółowe informacje Wszystkie szkolenia dopasowywane są do potrzeb szkoleniowych klienta.

    :: TEMATYKA ZAJĘĆ
  • Rola specjalisty ds. kluczowych klientów
  • Planowanie i zbieranie informacji
  • Hierarchia potrzeb klienta
  • Etapy sprzedaży
  • Zadawanie pytań i słuchanie
  • Punkt zakupu i elementy zarządzania kategorią

    :: KORZYŚCI
  • Wysoko wykwalifikowana kadra zarządzająca kluczowymi klientami
  • Poprawa relacji i efektywności działania w kontaktach z najważniejszymi klientami Firmy

    :: METODY SZKOLENIA
  • Wykłady, ćwiczenia, dyskusje, scenki nagrywane na video i ich analiza

    :: CZAS TRWANIA
  • Szkolenie trwa  2 lub 3 dni
Więcej informacji

Inne informacje związane z obsługa klienta