Zarządzanie Kluczowym Klientem Sieciowym - Szkolenie

Więcej informacji

Zarządzanie Kluczowym Klientem Sieciowym - Szkolenie

  • Cele Aby po zakończonym szkoleniu słuchacz potrafił:
    • samodzielnie przygotować Joint Biznes Plan ( Plan rocznej pracy z klientem oparty na wzajemnym, szacunku, relacjach, bez konieczności poprawiania warunków handlowych ),
    • samodzielnie ocenić profitowość biznesu z klientem – stworzyć i przeanalizować rachunek P&L ( Profit and Lost ),
    • samodzielnie obliczyć efektywność promocji ,
    • samodzielnie przygotować się do spotkania negocjacyjnego z klientem,
    • zaplanować rozwój biznesu z klientem.
  • Szczegółowe informacje Szkolenie  kierowane jest do osób pracujących lub planujących w przyszłości pracować z sieciami handlowymi. Głównym celem szkolenia jest dostarczanie uczestnikom nowych narzędzi do pracy z klientami kluczowymi. Główne narzędzia, które poznają uczestnicy podczas szkolenia pozwolą im zwiększyć efektywność i profitowość planowanych działań promocyjnych. Pozwolą również zbadać skuteczność działań promocyjnych oraz przede wszystkim dostarczą skutecznego narzędzia do porozumienia w negocjacjach rocznych z kupcami w sieciach handlowych.

    Korzyści:

    • Poznanie nowych dodatkowych narzędzi do pracy z kluczowym klientem,
    • poznanie sposobu na ograniczenie kosztów inwestycji w warunki handlowe,
    • poznanie  nowych możliwości alternatywnej rozmowy z klientem kluczowym innych niż negocjacje warunków handlowych,
    • poznanie narzędzi służących do analizy i badania opłacalności  działań promocyjnych, co za tym idzie zwiększenie ich efektywności,
    • praktyczny aspekt szkolenia – praca z trenerem praktykiem,
    • praca na przykładach w życia uczestników szkolenia,
    • możliwość otrzymania informacji zwrotnej na temat stworzonych przez siebie narzędzi
     
    Profil uczestnika:
    Osoba do której kierowane jest ww. szkolenie to osoba, która pracuje i zarządza na co dzień sprzedażą oraz innymi procesami około sprzedażowymi z  klientem kluczowym. Szczególnie dotyczy to osób pracujących z detalicznymi sieciami handlowymi. Przykładem stanowisk obejmujących ww. kompetencje jest: Key Account Manager ( Kierownik ds. rozwoju klienta kluczowego ) , Account Manager ( kierownik ds. rozwoju klienta ), kierownik rejonu sprzedaży itp.. Branża w której osoba pracuje nie ma tutaj dużego znaczenia, bardziej liczy się, że w obowiązkach pracownika występuje konieczność zaplanowania całego procesu biznesowego z punktu widzenia osiągania założonych celów ilościowych i jakościowych. Szkolenie to adresowane jest również do osób, które w przyszłości chciałyby ubiegać się o stanowisko związane z rozwojem i zarządzaniem sprzedażą u kluczowych klientów.

    Metody szkolenia:
    Wszystkie moduły realizowane są warsztatowo z użyciem następujących narzędzi:
     
    - Ćwiczenia praktyczne grupowe
    - Scenki
    - Wykład interaktywny
    - Burza Mózgów
    - Ćwiczenia praktyczne indywidualne
    - Dyskusja
    - Metoda wady zalet i zalety wad

    Czas trwania szkolenia:
    3 dni szkoleniowe (24 godziny lekcyjne intensywnych zajęć warsztatowych)
Więcej informacji

Inne informacje związane z obsługa klienta