Szczegółowe informacjeNa czym polega skuteczna działalność marketingowa? Jaka jest prawidłowa, a więc efektywna kolejność czynności i zadań marketingowych?
Uczestnicy kursu w czasie jego trwania zdobędą wiedzę i rozwiną swe umiejętności z zakresu organizacji działań marketingowych, analizy strategicznej i zdobywania informacji rynkowych, planowania marketingowego oraz spójnego użycia narzędzi marketingowych. Zawarte w kursie procedury i porady dotyczące postępowania na rynku na pewno okażą się pomocne w praktyce.
Oprócz zdobywanie wiedzy z zakresu marketingu, uczestnicy kursu, doskonalą swoje umiejętności, realizując projekt grupowy dotyczący planowania działań marketingowych w małej firmie.
Cel kursu:
poznanie metodyki procesu marketingowego,
zrozumienie roli oraz zasady użycia specyficznych narzędzi marketingu,
zdobycie umiejętności stosowania narzędzi analizy zasobów rynkowych firmy i jej otoczenia,
uzyskanie umiejętności planowania i realizowania procesu marketingowego w konkretnej organizacji i jej otoczeniu