Zarządzanie i Marketing w Agrobiznesie - Studia I Stopnia
Szczegółowe informacjeStudenci tej specjalności uzyskują niezbędne podstawy teoretyczne z zakresu nauk ekonomicznych i zarządzania a także z dyscyplin komplementarnych. Zdobywają ponadto umiejętności analizy otoczenia przedsiębiorstwa, w szczególności środowiska rynkowego i konkurencyjnego firmy, analizy zasobów wewnętrznych przedsiębiorstwa. Program studiów pozwala także na zdobycie umiejętności planowania strategii rozwoju i działania przedsiębiorstwami agrobiznesu oraz poruszania się w środowisku wiejskim.
Absolwenci znajdą zatrudnienie na szczeblach kierowniczych w przedsiębiorstwach agrobiznesu, doradztwie rolniczym, izbach rolniczych, stowarzyszeniach producenckich, bankach spółdzielczych, urzędach gmin i starostwa, agroturystyce, turystyce wiejskiej itp. Będą szczególnie uzbrojeni w wiedzę o Unii Europejskiej, gdyż zagadnienia dostosowania całego sektora rolno-spożywczego są z należytą starannością omawiane niemal na wszystkich zajęciach.