Zarządzanie - Specjalność Biznes i Marketing Międzynarodowy - Studia I Stopnia

Więcej informacji

Zarządzanie - Specjalność Biznes i Marketing Międzynarodowy - Studia I Stopnia

  • Szczegółowe informacje Informacje ogólne
    Typ studiów: pierwszego stopnia - licencjackie
    Tryb studiów: stacjonarne i niestacjonarne
    Czas trwania: 6 semestrów (3 lata)
    Praktyka zawodowa: 4 tygodnie

    Polska stanie się trwałym ogniwem europejskich struktur gospodar­czych, a udział naszego kraju w handlu zagranicznym w wymiarze euro­pejskim i światowym będzie wzrastał. Zjawisko to rodzi zapotrzebowanie na nową wiedzę i nowe umiejętności.

    Biznes i marketing międzynarodowy
    jest specjalnością obejmującą sze­roki wachlarz problemów gospodarczych firm prowadzących działalność w dwóch lub więcej krajach. Specjalność skierowana jest także do osób, które zamierzają prowadzić działalność gospodarczą na terenie Unii Europejskiej. Zajmuje się, głównie problematyką związków gospodar­czych z zagranicą na poziomie przedsiębiorstw. Tematyka specjalności dostosowana jest do aktualnych potrzeb występujących na rynku oraz do potrzeb menedżerów firm rozwijających nowe i zasadniczo odmien­ne formy współpracy międzynarodowej. W szczególności skupia się na inwestycyjnych technologiach i procedurach zarządzania, dostarczając wiedzy umożliwiającej firmom bezpośrednie inwestowanie w całkowicie zintegrowane przedsięwzięcia międzynarodowe kontrolujące wszystkie fazy procesów produkcyjnych - aż do ogólnonarodowej dystrybucji de­talicznej.

    Możliwości zatrudnienia
    Specjalność przygotowuje fachowców dysponujących szeroko rozu­mianymi kompetencjami z zakresu problematyki europejskiej.

    Absolwent będzie przygotowany do pełnienia funkcji analityka i mene­dżera różnych szczebli zarządzania w firmach prowadzących działalność ponadnarodową, które realizują zarówno proste operacje handlowe, jak i bardziej złożone przedsięwzięcia inwestycyjne w skali międzynaro­dowej. Główny nacisk w programie specjalności położono na metody i techniki podejmowania decyzji w zróżnicowanych warunkach środowi­ska rynku międzynarodowego.

    Wybrane przedmioty z programu studiów
    Podstawy konstytucyjne ustroju, fundusze europejskie dla przed­siębiorstw, marketing międzynarodowy, prawo gospodarcze między­narodowe, system instytucjonalny i decyzyjny w Unii Europejskiej, międzynarodowe stosunki gospodarcze, handel międzynarodowy, stra­tegia przedsiębiorstwa w biznesie międzynarodowym, przedsiębiorstwa i korporacje międzynarodowe, internacjonalizacja produkcji, biznesplan z elementami analizy finansowej, międzynarodowe rynki i instytucje fi­nansowe, logistyka międzynarodowa, komputerowe wspomaganie pro­cesów zarządczych, rynek papierów wartościowych, business English, rachunek kosztów.
Więcej informacji

Inne informacje związane z marketing

  • Kurs - Marketingowa prezentacja działalności firmy i nowego produktu z wykorzystaniem narzędzi informatycznych

  • Centrum: WSHiR-Wyższa Szkoła Handlu i Rachunkowości w Poznaniu
  • Więcej informacji
  • Studia Podyplomowe - Marketing Usług

  • Centrum: WSB-Wyższa Szkoła Bankowa w Poznaniu
  • Więcej informacji
  • Studia Podyplomowe - Strategie Sprzedaży

  • Centrum: WSB-Wyższa Szkoła Bankowa w Poznaniu
  • Więcej informacji
  • Studia I Stopnia - Marketing

  • Centrum: WSKiZ-Wyższa Szkoła Kominikacji i Zarządzania w Poznaniu
  • Więcej informacji
  • Studia I Stopnia - Marketing na rynku motoryzacyjnym

  • Centrum: WSKiZ-Wyższa Szkoła Kominikacji i Zarządzania w Poznaniu
  • Więcej informacji
  • Studia Podyplomowe - Kosmetologia i Marketing Produktu Kosmetycznego

  • Centrum: Wyższa Szkoła Zdrowia, Urody i Edukacji w Poznaniu
  • Więcej informacji
  • Studia Podyplomowe- Marketing i Doradztwo Polityczne

  • Centrum: Wyższa Szkoła Nauk Humanistycznych i Dziennikarstwa
  • Więcej informacji