Zaawansowane Umiejętności Sprzedaży - Szkolenie dla Firm
Cele# Rozwinięcie wiedzy zdobytej na szkoleniu "Podstawowe Umiejętności Sprzedaży"
# Nabranie pewności siebie przez Przedstawicieli Handlowych
Profil słuchacza / wymogiZaawansowane szkolenia - przeznaczone dla Przedstawicieli z minimum rocznym doświadczeniem oraz dla specjalistów - mają nie tylko za zadanie poszerzyć ich wiedzę o nowe zagadnienia niezbędne w tej pracy (praca z trudnymi klientami, mowa ciała, asertywność, współpraca z kluczowymi klientami itp.), ale spełniają także rolę motywatora. Dla Przedstawicieli Handlowych udział w szkoleniu to nie tylko nabyta nowa wiedza, ale także sygnał, że firma chce dalej inwestować w ich rozwój. Poprzez swoją formę - szkolenia te wykorzystują praktyczne doświadczenia Przedstawicieli Handlowych i Specjalistów z ich dotychczasowej pracy.
Szczegółowe informacjeWszystkie szkolenia dopasowywane są do potrzeb szkoleniowych klienta.
: TEMATYKA ZAJĘĆ
Zarządzanie podległym terytorium
Trudni klienci i ich obsługa
Zbieranie informacji
Komunikacja i asertywność
Język ciała
Sztuka prezentacji
:: KORZYŚCI
Zespół Przedstawicieli Handlowych doskonale przygotowany do wykonywania swoich zadań
Optymalne wykorzystanie czasu przeznaczonego na wizytę
Zadowolenie klientów obsługiwanych przez wyszkolony zespół
:: METODY SZKOLENIA
Wykłady, ćwiczenia, dyskusje, scenki nagrywane na video i ich analiza