Z Poradnika Młodego Kierownika, Czyli Jak Współpracować Z Kolegami Po Awansie
Szczegółowe informacjeZ Poradnika Młodego Kierownika, Czyli Jak Współpracować Z Kolegami Po Awansie.
Czy Wiesz, Jak Być Dobrym Szefem I Nadal Mieć Kolegów W Pracy?
Jeżeli:
· właśnie awansowałeś, a koledzy jeszcze tego nie zauważyli i nie zawsze robią to, co im „każesz”
· zastanawiasz się, jak skutecznie wydawać polecenia kolegom i jak je od nich egzekwować?
· chcesz zbudować partnerskie relacje w swoim zespole to ten warsztat jest dla Ciebie!
Podczas szkolenia:
-Przygotujesz się do zarządzania grupą dotychczasowych kolegów
- Wypracujesz techniki dotarcia i współpracy z pracownikami-kolegami
-Nauczysz się komunikacji językiem rozwiązań ważnych z punktu widzenia firmy i podwładnego
-Dowiesz się, jak skutecznie delegować i egzekwować polecenia od długoletnich pracowników-kolegów
1. Jakim szefem chcę być?
-Moje obawy – 3 razy M
-Ekologia bycia szefem – równowaga pomiędzy rolami społecznymi i zawodowymi
-Zostałem szefem – moje expose
2. Kontrakt społeczny:
-Zostałem kierownikiem swoich kolegów – i co dalej?
-Sytuacja się zmieniła – etapy tworzenia zespołu na nowo
-Sposoby uzgadniania oczekiwań
-Wzajemne zobowiązania – czy przyjaźń działa w jedną stronę
3. W co grają ludzie – czyli transakcje Dorosły– Dorosły w komunikacji ze współpracownikami:
-Stany „Ja” (Analiza Transakcyjna) i ich praktyczne zastosowanie w kontaktach ze współpracownikami
-Identyfikowanie stanów „Ja” własnych i współpracowników/kolegów
-Typy transakcji w relacjach i ich konsekwencje
-Techniki przenoszenia transakcji krzyżowych na transakcję Dorosły-Dorosły w komunikacji ze współpracownikami/kolegami
4. Asertywność szefa na co dzień:
-Rama problemu a rama celu, czyli jak ma pracować mój zespół?
-Informacja zwrotna – kiedy działa?
-Drabina przekonań – czyli jak się tworzą schematy myślowe – dlaczego nie mogę się dogadać z kolegą?
5. Kuferek menadżera – co się przyda każdemu szefowi:
-Delegowanie zadań – jak to zrobić, gdy podwładny jest moim kolegą
-Egzekwowanie założonych celów i zadań od kolegów i przyjaciół
-Rozliczanie zadań z elementami rozwijania pracowników i ich umiejętności zawodowych
-Rozliczanie zadań z elementami dyscyplinowania – sytuacje trudne w zarządzaniu grupą kolegów
Dorota Jurzysta − doświadczony coach ICC, trener biznesu, praktyk i konsultant z zakresu zarządzania. Menadżer wysokiego szczebla z ponad 15-letnim doświadczeniem w kierowaniu spółkami prawa handlowego. W latach 90-tych związana z grupa PPI-ETC, jako dyrektor zarządzający i wiceprezes zarządu RR SERWIS. Poza zarządzaniem zespołami pracowniczymi odpowiadała m.in. za planowanie strategiczne oraz organizację oddziałów zagranicznych w Europie Środkowej (Czechy, Słowacja, Węgry).
Przekazuje wiedzę w sposób interesujący, dowcipny, maksymalnie wykorzystując zdobyte doświadczenie. Jej ulubione tematy to zarządzanie strategiczne, finanse dla kadr zarządzających, myślenie analityczne, wnioskowanie, podejmowanie decyzji.
Opinie o jej szkoleniach:
§ Prowadzi zajęcia z energią i humorem § Dobrze przygotowana i rzeczowa § Daje przydatne narzędzia § Ciekawie poprowadzone, duża wartość praktyczna § Wartościowe i ciekawe § Polecam!!!! §
Temat: Z PORADNIKA MŁODEGO KIEROWNIKA, czyli jak współpracować z kolegami po awansie
W cenie uwzględniono koszty:
· 16 godzin warsztatów – ćwiczenia i praktyczne zadania,
· materiały szkoleniowe i pomocnicze,
· serwis kawowy,
· lunch.