Identyfikacja własnego stylu budowania więzi ze współpracownikami i mocnych stron w zakresie skutecznego oddziaływania na innych w kontaktach w firmie oraz z klientami
Praktyczne ćwiczenie nowych metod wywierania wpływu w różnych sytuacjach
Rozwijanie samoświadomości dotyczącej sposobów ulegania wpływom – jak radzić sobie z manipulacją, naciskiem oraz świadome podejmowanie reakcji
Odbiorcy szkolenia:
Szkolenie adresowane jest do osób, które chcą zwiększyć swoje możliwości oddziaływania na współpracowników oraz chcą dowiedzieć się jak radzić sobie z manipulacją.
Metody pracy:
Gry symulacyjne
Ćwiczenia
Dawanie informacji zwrotnej
Odgrywanie ról
Prezentacja multimedialna
Czas trwania: 8 godzin (1 dzień)
Szczegóły programu:
Własny styl i preferowane metody wywierania wpływu:
Diagnoza własnego stylu wywierania wpływu na innych
Społeczne mechanizmy wywierania wpływu:
Poznanie w praktyce mechanizmów i metody wywierania wpływu w różnych sytuacjach
Obrona przed manipulacjami:
Metody identyfikowania i obrony przed manipulacją różnymi metodami
Wywieranie wpływu jako proces zarządzania ludźmi w zespole:
Zdobycie umiejętności wykorzystania metod wywierania wpływu w sytuacjach zarządzania zespołem – motywowanie i rozmowy dyscyplinujące
Inne informacje związane z rozwój zasobów ludzkich