Wystąpienia Publiczne (w Administracji i Firmie) - Szkolenie

Więcej informacji

Wystąpienia Publiczne (w Administracji i Firmie) - Szkolenie

  • Szczegółowe informacje
    Szkolenie przeznaczone jest dla osób, które chcą poznać i rozwinąć techniki przemawiania i wystąpień publicznych.Celem szkolenia jest nauka technik wpływania na ludzi i kreowania własnego wizerunku poprzez wystąpienia publiczne oraz komunikację codzienną.

    IDEA SZKOLENIA:
    Dla kogo?
    Dla osób, które chcą poznać i rozwinąć techniki przemawiania i wystąpień publicznych. Dla osób często występujących publicznie i przemawiających (np. do pracowników, dziennikarzy)

    Cel?

    Nauka technik wpływania na ludzi i kreowania własnego wizerunku poprzez wystąpienia publiczne oraz komunikację codzienną.

    Metody?
    Prezentacja oraz zajęcia praktyczne przy komputerach

    Efekty?

    Wiedza zdobyta w trakcie szkolenia zapewni Państwu:
    • wzrost świadomości własnego oddziaływania na innych ludzi
    • umiejętność wykorzystania technik wpływania na ludzi w kontaktach bezpośrednich
    • zwiększenie skuteczności perswazji w warunkach stresu towarzyszącego wystąpieniom publicznym
    • uzyskanie pełniejszej, pozytywnej samooceny
    Wniosek?
    Ukończenie szkolenia podnosi skuteczność przekonywania innych ludzi do naszych wizji i celów, oraz daje narzędzia do tworzenia dobrych prezentacji.

    ZAKRES SZKOLENIA:
    I. Techniki pracy z głosem
    • zasady skutecznej komunikacji werbalnej
    • warsztat mówcy, wykorzystanie technik retorycznych
    • najczęstsze błędy w mówieniu i ich eliminacja
    • spójność mówcy i techniki aktorskie
    II. Autoprezentacja
    • struktura i taktyki autoprezentacji
    • budowanie autorytetu i porozumienia
    • dialog, poziomy komunikacji, informacja zwrotna
    • techniki body language i elementy NLP
    III. Proces wystąpienia publicznego
    • miejsce, czas - charakter i formy wystąpień
    • cel i adresat - dostosowanie
    • przestrzeń i wykorzystanie środków technicznych w prezentacjach
    • emocje, rytm i struktura wystąpienia
    • czas - dyscyplina
    • kotwiczenie informacji i emocji
    • techniki manipulacji - antymanipulacja
    Podany czas i zakres szkolenia są przykładowe. Istnieje możliwość dostosowania ich do potrzeb klienta CZAS TRWANIA: 10 dni x 4 godziny (40 godzin)
    6 dni X 4 godziny ( 24 godziny)
Więcej informacji

Inne informacje związane z komunikacja w biznesie