Umiejętności handlowe
Firmy dbające o podnoszenie skuteczności swoich sprzedawców powinny położyć główny nacisk na ich autentyczność i naturalność w procesie sprzedaży. Klienci stają się wyczuleni na zachowania „manipulacyjne" handlowców, którzy w subtelny sposób „naciskają na sprzedaż" albo udają, że słuchają i rozumieją. Rozwijanie naturalności i odnajdywanie w sobie pasji do sprzedawania oraz czerpanie przyjemność z budowania dobrych relacji z klientem to kluczowe sposoby zwiększania swojej efektywności. Osoby posiadające te kompetencje swobodnie posługują się wiedzą o oferowanym produkcie i w sposób elastyczny korzystają z różnorodnych technik sprzedaży.
Na indywidualne zamówienie naszych klientów przygotowujemy cykle szkoleniowo - doradcze, które mogą zawierać następujące elementy programów szkoleń:
-
Profesjonalne umiejętności sprzedaży
-
Nawiązywanie kontaktu z klientem
-
Zarządzanie relacjami z klientami
-
Asertywna współpraca z klientem
-
Sztuka asertywnej obsługi "trudnego" klienta
-
Sztuka prezentacji handlowej
-
Telemarketing – pozyskiwanie klientów przez telefon
-
Negocjacje handlowe
-
Negocjacje w dziale zakupów
-
Merchandising w prowadzeniu negocjacji
-
Negocjacje z sieciami
-
Automotywacja w pracy handlowca
-
Rozwój osobisty handlowca
-
Savoir - vivre w kontaktach handlowych