Tworzenie Planów Marketingowych - Jako Podstawa Realizacji Strategii Marketingowej Firmy - Szkolenie

Więcej informacji

Tworzenie Planów Marketingowych - Jako Podstawa Realizacji Strategii Marketingowej Firmy - Szkolenie

  • Szczegółowe informacje Cel szkolenia
    Zapoznanie uczestników z koncepcją strategicznego i planowego podejścia do marketingu (z uwzględnieniem orientacji i celów firmy oraz analizy aktualnej sytuacji marketingowej), a także uzyskanie wiedzy i umiejętności w zakresie tworzenia planu marketingowego i odpowiedniego przygotowania dokumentu.

    Uczestnicy
    Dla pracowników małych i średnich przedsiębiorstw - przede wszystkim specjalistów z obszaru marketingu, a także właścicieli, kierowników średniego i wyższego szczebla, którzy mają wpływ na strategię marketingową firmy i budżetowanie marketingowe.
    Program

    1. Na czym polega orientacja marketingowa firmy

    2. Punkt wyjścia, czyli strategia marketingowa firmy

    3. Formułowanie celów marketingowych

    4. Audyt marketingowy, czyli kompleksowa analiza aktualnej sytuacji marketingowej
    • Otoczenie firmy
    • Analiza działań wewnętrznych - klasyczna koncepcja 4 P marketingu oraz inne ujęcia
    • Badanie rynku
    • Analiza konkurencji
    • Segmentacja rynku
    • Analiza SWOT
    5. Budżet - planowanie wydatków marketingowych

    6. Sposoby kontroli i ewaluacji planowanych działań

    7. Aktualizacja i zmiana danych w planie marketingowym

    8. Przykładowy dokument - lista niezbędnych danych i kluczowe punkty w planie marketingowym

    9. Plan marketingowy a powiązane działania w firmie - kluczowe obszary współpracy i wymiany informacji

    10. Ważne zasady marketingowe - o czym warto pamiętać pisząc plan marketingowy

    Metody

    Mini wykład z prezentacją, dyskusje moderowane, ćwiczenia (indywidualne, w parach i w małych grupach), analiza studium przypadków, symulacje, filmy.
Więcej informacji

Inne informacje związane z marketing

  • Komunikacja Marketingowa w Biznesie - Kurs

  • Centrum: Polski Uniwersytet Wirtualny
  • Więcej informacji
  • Marka jako Element Komunikacji Marketingowej - Kurs

  • Centrum: Polski Uniwersytet Wirtualny
  • Więcej informacji
  • Marketing Instytucji Finansowych - Kurs

  • Centrum: Polski Uniwersytet Wirtualny
  • Więcej informacji
  • Studia II Stopnia-Marketing i Komunikacja w Biznesie

  • Centrum: WSH-Wyższa Szkoła Handlowa we Wrocławiu
  • Więcej informacji
  • Studia Podyplomowe-Marketing i Sprzedaż

  • Centrum: WSH-Wyższa Szkoła Handlowa we Wrocławiu
  • Więcej informacji
  • Studia Podyplomowe-Marketing i Komunikacja w Biznesie Międzynarodowym

  • Centrum: WSH-Wyższa Szkoła Handlowa we Wrocławiu
  • Więcej informacji
  • Studia I Stopnia-Marketing

  • Centrum: Wyższa Szkoła Zarządzania i Finansów we Wrocławiu
  • Więcej informacji