Telefon Jako Narzędzie Wpływu - Szkolenie

Więcej informacji

Telefon Jako Narzędzie Wpływu - Szkolenie

  • Szczegółowe informacje
    MODUŁ 1 - Przygotowanie do rozmowy telefonicznej.
    1. Zbieranie informacji na temat potencjalnego
       klienta.
    • Planowanie rozmowy telefonicznej.
    • Czas Rozmowy telefonicznej.
    • Wzbudzanie zainteresowania w pierwszych zdaniach rozmowy.
    • Techniki wzbudzania zainteresowania.
    2. Etapy rozmowy telefonicznej i sposoby dotarcia do
       osoby decyzyjnej.
    • Pracochłonność i czasochłonność docierania do osoby decyzyjnej.
    • Techniki: Docieranie do właściwego klienta.
    • ?amanie barier ograniczających dostęp do właściwego rozmówcy.
    • Dostosowanie języka do rozmówcy.
    • Indywidualny system komunikacji.
    3. Atrakcyjne przedstawienie siebie i firmy.
    • Utożsamianie się z firmą.
    • Domknięcie rozmowy - jak przekonać klienta do spotkania?
    MODUŁ 2 - Głos jako narzędzie pracy
    1. Czego przez telefon nie widać .
    2. Ukryte systemy zachowań w komunikatach werbalnych.
    3. Znaczenie tonu głosu.
    4. Wzmacnianie treści przekazu poprzez ton głosu.
    5. Aktywne słuchanie.
    MODUŁ 3 - Sytuacje trudne w kontakcie telefonicznym
    1. Trudni klienci - trudne zachowania.
    2. Obiekcje i argumentacja.
    3. Zamiana negatywów na pozytywy.
    4. Wybrane techniki zbijania obiekcji.
    5. Budowanie nastawienia na rozwiązywanie problemów klienta - przyjmowanie jego perspektywy.
    6. Maksymalizacja zadowolenia klienta, przy przestrzeganiu procedur firmowych.
    7. Obsługa reklamacji szansą pozyskania lojalnego klienta.
    8. Standardy przyjmowania skarg i reklamacji.
    MODUŁ 4 - Savoire - vivre przez telefon

    Metody pracy
    • Symulowane rozmowy z klientem analizowane pod kątem osiągania celów.
    • ćwiczenia (gry, zabawy), wprowadzające temat i stanowiące punkt wyjścia do omówienia poszczególnych umiejętności.
    • Wykłady, wprowadzające i podsumowujące zagadnienie, utrwalające pojęcia.
    • Różnicowanie/utrwalanie zachowań poprzez odgrywanie scenek, informacje zwrotne od prowadzącego i uczestników.
    • Kwestionariusze autodiagnozy.
    Korzyści ze szkolenia
    Po szkoleniu uczestnicy:
    • Wzmacniają swoją proaktywną postawę i orientację na klienta.
    • Potrafią efektywnie budować relacje z klientem przez telefon.
    • Znają i stosują narzędzia monitorowania rozmowy sprzedażowej przez telefon.
Więcej informacji

Inne informacje związane z telefoniczna obsługa klienta