Szkolenie skierowane jest do osób indywidualnych chcących nabyć lub doskonalić umiejętności efektywnej sprzedaży we własnym biznesie lub w pracy na stanowisku: handlowiec, sprzedawca, doradca klienta, negocjator, specjalista ds. obsługi klientów biznesowych.
Szkolenie, dzięki któremu poznasz tajniki efektywnej sprzedaży!!!
Szkolenia ma na celu:
- praktyczne przećwiczenie określonych sytuacji, które mogą zaistnieć w kontakcie z klientem.
- korygowanie zachowań, które niekorzystnie wpływają na negocjacje z klientem
- budowanie długotrwałych relacji - czyli co zrobić by klienci wracali
- podnoszenie motywacji handlowców - czyli wielkość sprzedaży zależy "ode mnie"
Uczestnicy szkolenia samodzielnie i grupowo przez analizę sytuacji wyciągają wnioski jakie działania są najbardziej efektywne.Szkolenie uczy jak rozmawiać z klientem – kiedy słuchać, kiedy pytać i w jaki sposób to robić, jak przełamać
ewentualne opory klientów i jak komunikować się z klientem w sposób zrozumiały.
Dajemy gwarancję odbycia szkolenia.
Organizator informuje: nie odwołujemy szkolenia z powodu niepełnej grupy uczestników.
Dla osób bezrobotnych dofinansowanie z Urzędu Pracy
Dodatkowo w cenie szkolenia:
•materiał: oprawiony skrypt, długopis, CD z materiałami,
•poczęstunek: napoje, ciastka, przerwy kawowe
PROGRAM SZKOLENIA
Dzień I 9-16
1) Różnice w sprzedaży b2b i b2c (wykład).
2) Ewolucja handlowca (warsztaty).
3) Cecha – zaleta – korzyść (warsztaty).
4) Telemarketing i Spotkanie handlowe (warsztaty):
A) Prezentacja wstępna,
B) Etapy sprzedaży,
C) Prezentacja handlowa z uwzględnieniem etapów sprzedaży,
D) Przyciągnięcie uwagi klienta: jak zapewnić sobie dobry start,
E) Wzbudzenie zainteresowania: jak skłonić klienta
do kontynuowania rozmowy,
F) Prezentacja: o czym należy przekonać klienta,
G) Jak wzbudzić w kliencie pragnienie posiadania oferowanego
produktu,
H) Jak skłonić klienta, by zobowiązał się do kupna i złożył
zamówienie.
Dzień II 9-16
Zakup (warsztaty)
1/ Co decyduje o zakupie?
2/ Co to jest doskonała obsługa klientów,
3/ Jesteś klientem,
4/ Kto sprzątnął klienta,
5/ Porozmawiajmy o klientach,
6/ Szkodliwe zwroty.
5) Typologia nastawienia handlowca (warsztaty, burza mózgów)
6) Typologia nastawienia klienta (warsztaty, burza mózgów)
7) Podsumowanie.
TRENER:
Andrzej Różański /trener biznesu
Zobacz mnie na GoldenLine
- autor programu.
Manager, trener biznesowy, coach. Zaczynał od stanowiska handlowca, dzięki wiedzy i doświadczeniu oraz sukcesom awansował na kierownika grupy, koordynatora, managera i dyrektora. Odpowiedzialny był za rekrutację i rozwój
grup sprzedażowych oraz sprzedaż. W swej karierze odznaczył się w zakresie pozyskiwania funduszy unijnych oraz jako trener w tematyce funduszy unijnych tj. np. „Specjalista ds. funduszy unijnych”.
Prowadzi szkolenia, warsztaty dla ekip sprzedażowych i kadry zarządzającej. Specjalizuje się w problematyce sprzedaży bezpośredniej, telesprzedaży, obsługi klienta, perswazji, komunikacji interpersonalnej, coachingu rozwojowym,
a także w tematyce funduszy unijnych.