Szczegółowe informacjeZdobędą Państwo praktyczne umiejętności pozwalające na dopasowanie własnych zachowań do zachowań klienta, rozpoznawania i przewyższania indywidualnych oczekiwań klientów oraz budowania pozytywnego wizerunku firmy. Szkolenie ze skutecznej sprzedaży i obsługi klienta pozwoli Państwu na zrozumienie istoty komunikacji międzyludzkiej szczególnie w zakresie reagowania na emocje i żale, pokonywania zastrzeżeń, zamykania rozmów bezpośrednich i telefonicznych oraz komunikacji niewerbalnej.
Program szkolenia
1. Zrozumieć istotę sprzedaży
2. Podejście tradycyjne kontra koncepcyjne - które podejście gwarantuje sukces sprzedaży
3. Sprzedaż w ujęciu procesowym - poszczególne fazy sprzedaży
4. Cel sprzedaży - istota i znaczenie określenia celu sprzedaży
5. Autodiagnoza- poznanie samego siebie
6. Komunikacja z klientem - budowanie pozytywnych relacji
7. Rodzaje potrzeb i motywacji
8. Metody prezentacji produktu
9. Negocjacje w procesie sprzedaży - podstawowe zasady prowadzenia negocjacji sprzedażowych
10. Trudne rozmowy
11. Finalizacja - etapy komunikacji pozakupowej
Metody pracy
wykłady
studium przypadków
gry i zabawy
scenki
burza mózgów
Harmonogram szkolenia 2 dni szkoleniowe - 16 godzin