Techniki Sprzedaży - Szkolenie

Więcej informacji

Techniki Sprzedaży - Szkolenie

  • Szczegółowe informacje Zdobędą Państwo praktyczne umiejętności pozwalające na dopasowanie własnych zachowań do zachowań klienta, rozpoznawania i przewyższania indywidualnych oczekiwań klientów oraz budowania pozytywnego wizerunku firmy. Szkolenie ze skutecznej sprzedaży i obsługi klienta pozwoli Państwu na zrozumienie istoty komunikacji międzyludzkiej szczególnie w zakresie reagowania na emocje i żale, pokonywania zastrzeżeń, zamykania rozmów bezpośrednich i telefonicznych oraz komunikacji niewerbalnej.

    Program szkolenia

    1.  Zrozumieć istotę sprzedaży

    2.  Podejście tradycyjne kontra koncepcyjne - które podejście gwarantuje sukces sprzedaży

    3.  Sprzedaż w ujęciu procesowym - poszczególne fazy sprzedaży

    4.  Cel sprzedaży - istota i znaczenie określenia celu sprzedaży

    5.  Autodiagnoza- poznanie samego siebie

    6.  Komunikacja z klientem - budowanie pozytywnych relacji

    7.  Rodzaje potrzeb i motywacji

    8.  Metody prezentacji produktu

    9.  Negocjacje w procesie sprzedaży - podstawowe zasady prowadzenia negocjacji sprzedażowych

    10. Trudne rozmowy

    11. Finalizacja - etapy komunikacji pozakupowej

    Metody pracy
    • wykłady
    • studium przypadków
    • gry i zabawy
    • scenki
    • burza mózgów 
    Harmonogram szkolenia 2 dni szkoleniowe - 16 godzin
Więcej informacji

Inne informacje związane z handel

  • Kierowanie Zespołem Handlowym - Szkolenie

  • Centrum: Onagra Spółka z o.o.
  • Więcej informacji
  • Negocjacje Handlowe - Szkolenie

  • Centrum: Onagra Spółka z o.o.
  • Więcej informacji
  • Psychologia Większej Sprzedaży - Szkolenie

  • Centrum: Onagra Spółka z o.o.
  • Więcej informacji
  • Studia I Stopnia-Handel i Marketing

  • Centrum: Wyższa Szkoła Informatyki i Zarządzania w Rzeszowie
  • Więcej informacji
  • Ekonomika handlu i usług

  • Centrum: Podkarpacka Szkoła Wyższa im. bł. ks. Władysława Findysza w Jaśle
  • Więcej informacji
  • Profesjonalna Sprzedaż i Obsługa Klienta - Szkolenie

  • Centrum: Mentor Centrum Szkoleniowe
  • Więcej informacji
  • Pracownik Obsługi Klienta na Stacji Paliw - Szkolenie

  • Centrum: Mentor Centrum Szkoleniowe
  • Więcej informacji