Techniki Profesjonalnej Sprzedaży - Szkolenie dla Firm
Szczegółowe informacjeUczestnicy: Szkolenie może być poprowadzone tak, aby uwzględniać specyfikę branży i przyjęty w firmie model rozmów handlowych (spotkania, wysyłana oferta, rozmowy telefoniczne). Szkolenie może być realizowane na poziomie podstawowym (np. dla nowych pracowników) lub zaawansowanym (handlowcy z doświadczeniem, chcący rozwiązać konkretne problemy). Szkolenie prowadzą trenerzy praktycy z doświadczeniem w rozmowach handlowych.
Kształtowane postawy:
Trener dąży do zmotywowania uczestników do świadomego panowania nad przebiegiem rozmowy z klientem.
Uczestnicy mają poczuć się pewnie w kluczowych momentach rozmowy, np. budowanie relacji, negocjacje cenowe, zastrzeżenia.
Nowe umiejętności:
Budowanie relacji z klientem poprzez swoje zachowanie.
Budowanie sobie w oczach klienta autorytetu doradcy.
Poznawanie potrzeb i motywów zakupu klienta.
Rozpoznawanie i dopasowanie się do typu klienta.
Prezentowanie oferty/ produktu w języku korzyści.
Prezentowanie oferty/ produktu w odniesieniu do potrzeb klienta.
Porównywanie się z konkurencją.
Reagowanie w sytuacji zastrzeżeń.
Rozmowy o cenie, rabatach.
Zamykanie transakcji. Nakłanianie klienta do decyzji o zakupie.
Nowa wiedza z zakresu:
Standardów prowadzenia rozmów handlowych.
Wykorzystania mowy ciała w kontakcie handlowym.
Etapy rozmowy handlowej i zachowanie na każdym z nich.
Konkretne rozwiązania trudnych sytuacji zgłaszanych przez uczestników.
Najczęstsze błędy w rozmowach z klientami i ich unikanie.
Szczegóły:
1 - 3 dni,
6 - 10 ćwiczeń dziennie.
Szkolenie może być realizowane w formie treningu z kamerą video. Uczestnicy mają za zadanie poprowadzenie rozmowy z klientem w oparciu o przygotowane przez trenera symulacje rzeczywistych rozmów handlowych.
Porównują swoje umiejętności,
Trenują \"do skutku\" poprawiając swoje błędy i nawyki.
Możliwy trenerski raport indywidualny dla każdego uczestnika, wskazujący mocne strony i kompetencje wymagające doskonalenia.