Profil słuchacza / wymogiSzkolenie przeznaczone jest dla osób, które w ramach swojej pracy muszą wpływać na przekonania słuchaczy.
Prezentowane rozwiązania sprawdzają się doskonale zarówno w przypadkach spotkań okazjonalnych (np. konkurs) jak również podczas regularnych kontaktów z klientem (np. współpraca w ramach kontraktu). W pierwszym przypadku zwiększając szansę zwycięstwa, w drugim obniżają koszty współpracy.
Szczegółowe informacjeRamowy program szkolenia:
Wiedza ogólna na temat prezentacji
Rozpoznawanie audytorium
Dobór treści prezentacji w zależności od potrzeb odbiorców
Dobór struktury prezentacji,
Efektowne rozpoczynanie i kończenie prezentacji
Retoryka i dykcja
Utrzymywanie dramaturgii prezentacji
Panowanie nad emocjami i stresem
Prawidłowe odczytywanie sygnałów niewerbalnych
Odpowiadanie na pytania audytorium
Przygotowywanie i korzystanie z materiałów i pomocy
Informacje organizacyjne:
Miejsce: Warszawa
Godziny zajęć: 9-17
Uczestnikom szkolenia zapewniamy:
materiały szkoleniowe, certyfikat ukończenia szkolenia, serwis kawowy, lunch.