CeleUczestnicy szkolenia po jego ukończeniu: * udoskonalą swoje umiejętności przywódcze * będą potrafili budować efektywne zespoły handlowców * zdobędą wiedzę i umiejętności z zakresu określania celów, monitorowania, oceniania i kontrolowania handlowców * udoskonalą swoje umiejętności prezentacji i szkolenia * poznają zasady skutecznego coachingu
Profil słuchacza / wymogiKierownicy działów sprzedaży, menedżerowie zarządzający grupą sprzedawców.
Szczegółowe informacjeModuł - Sprzedaż i Marketing
Zarządzanie sprzedażą w firmie
Program szkolenia
* Organizacja działu sprzedaży
* Rola kierownika sprzedaży
* Umiejętności przywódcze kierownika sprzedaży
* Efektywne techniki rekrutacji i selekcji
* Określanie celów dla zespołów handlowców
* Określanie i ocenianie standardów jakości pracy
* Motywowanie handlowców
* Komunikacja między zespołem a kierownictwem
* Organizowanie prezentacji
* Szkolenie i doradzanie handlowcom
* Coaching
* Monitorowanie nowych obszarów działania
Szkolenia prowadzone są w formie warsztatów, przy wykorzystaniu aktywnych metod nauczania, takich jak: gry symulacyjne, odgrywanie ról, analizy przypadków, dyskusje, itp. Taka forma pozwala uczestnikom na zdobycie praktycznych umiejętności zawodowych, które będą potrafili zastosować w swojej codziennej pracy.