CelePo ukończeniu szkolenia jego uczestnicy będą potrafili: * zaplanować swoje zadania wg ich ważności * efektywnie planować swój czas * usprawniać swoje działania poprzez lepsze wykorzystanie czasu oraz delegowanie uprawnień i zadań * stosować proste techniki automotywacji
Profil słuchacza / wymogiKadra menedżerska i wskazani pracownicy.
Szczegółowe informacjeModuł - Rozwój zasobów ludzkich
Zarządzanie czasem i zadaniami
Program szkolenia
* Analiza obecnego stylu zarządzania czasem
* Zasady skutecznej organizacji pracy
* Planowanie pracy:
-określanie celów i określanie zadań
-ustalanie priorytetów-
-analiza ABC - sprawy pilne i ważne
-zasada Eisenhower’a
* planowanie długookresowe i dzienne
* Identyfikacja i eliminacja „złodziei czasu”
* Podejmowanie decyzji
* Zasady delegowania zadań
Szkolenia prowadzone są w formie warsztatów, przy wykorzystaniu aktywnych metod nauczania, takich jak: gry symulacyjne, odgrywanie ról, analizy przypadków, dyskusje, itp. Taka forma pozwala uczestnikom na zdobycie praktycznych umiejętności zawodowych, które będą potrafili zastosować w swojej codziennej pracy.