Szkolenie-Techniki sprzedaży

Więcej informacji

Szkolenie-Techniki sprzedaży

  • Cele Po zakończeniu kursu jego uczestnicy będą potrafili: * efektywnie planować i organizować pracę * rozpoznawać potrzeby klienta * prezentować produkty oraz przedstawiać korzyści wynikające z ich nabycia * pokonywać zastrzeżenia i opory klienta * skuteczniej „zamykać” sprzedaż * budować pozytywne i trwałe relacje z klientem
  • Profil słuchacza / wymogi Pracownicy zajmujący się sprzedażą i osoby zarządzające pracą tych osób.
  • Szczegółowe informacje Moduł-Sprzedaż i Marketing
    Techniki sprzedaży


    Program szkolenia

    * Organizacja pracy handlowca
    * Poszukiwanie klientów i inicjowanie spotkań
    * Budowanie pozytywnych relacji z klientem
    -pierwsze wrażenie
    -umiejętności komunikacji
    * Ujawnianie potrzeb klienta
    * Prezentacja zalet produktu w kategoriach korzyści dla klienta
    * Przezwyciężanie zastrzeżeń klienta
    * Wspomaganie klienta w podejmowaniu decyzji kupna i zamykanie procesu sprzedaży
    * Reklamacje i skargi klientów


    Szkolenia prowadzone są w formie warsztatów, przy wykorzystaniu aktywnych metod nauczania, takich jak: gry symulacyjne, odgrywanie ról, analizy przypadków, dyskusje, itp. Taka forma pozwala uczestnikom na zdobycie praktycznych umiejętności zawodowych, które będą potrafili zastosować w swojej codziennej pracy.

Więcej informacji

Inne informacje związane z komunikacja w handlu