CelePo zakończeniu kursu jego uczestnicy będą potrafili: * efektywnie planować i organizować pracę * rozpoznawać potrzeby klienta * prezentować produkty oraz przedstawiać korzyści wynikające z ich nabycia * pokonywać zastrzeżenia i opory klienta * skuteczniej „zamykać” sprzedaż * budować pozytywne i trwałe relacje z klientem
Profil słuchacza / wymogiPracownicy zajmujący się sprzedażą i osoby zarządzające pracą tych osób.
Szczegółowe informacjeModuł-Sprzedaż i Marketing
Techniki sprzedaży
Program szkolenia
* Organizacja pracy handlowca
* Poszukiwanie klientów i inicjowanie spotkań
* Budowanie pozytywnych relacji z klientem
-pierwsze wrażenie
-umiejętności komunikacji
* Ujawnianie potrzeb klienta
* Prezentacja zalet produktu w kategoriach korzyści dla klienta
* Przezwyciężanie zastrzeżeń klienta
* Wspomaganie klienta w podejmowaniu decyzji kupna i zamykanie procesu sprzedaży
* Reklamacje i skargi klientów
Szkolenia prowadzone są w formie warsztatów, przy wykorzystaniu aktywnych metod nauczania, takich jak: gry symulacyjne, odgrywanie ról, analizy przypadków, dyskusje, itp. Taka forma pozwala uczestnikom na zdobycie praktycznych umiejętności zawodowych, które będą potrafili zastosować w swojej codziennej pracy.