CelePo szkoleniu uczestnicy - -będą: * umieli dobrze się zaprezentować i mieć z tego satysfakcję * mocniej wierzyli w siebie i swoje możliwości * znali własny styl prezentowania się przed innymi i oddziaływania na otoczenie * stosowali proste techniki podnoszące efekt wpływania sobą na innych * prowadzili profesjonalne prezentacje, z wykorzystaniem pomocy audiowizualnych * kompetentnie reprezentowali swoją firmę, budując jej właściwy wizerunek
Profil słuchacza / wymogiKadra zarządzająca, handlowcy, pracownicy mający kontakt z Klientami i gośćmi , osoby prowadzące prezentacje.
* Autoprezentacja – czyli jak jesteśmy postrzegani
* Strategie autoprezentacji
* Analiza własnych, świadomych i nieświadomych, sposobów oddziaływania na innych
* Prezentacje publiczne
-przygotowanie prezentacji
-metody i techniki prezentacji
-komunikowanie i perswazja
-współpraca i oddziaływanie na słuchaczy
-radzenie sobie z emocjami
* Ćwiczenie technik oddziaływania w kontaktach z innymi ludźmi
Szkolenia prowadzone są w formie warsztatów, przy wykorzystaniu aktywnych metod nauczania, takich jak: gry symulacyjne, odgrywanie ról, analizy przypadków, dyskusje, itp. Taka forma pozwala uczestnikom na zdobycie praktycznych umiejętności zawodowych, które będą potrafili zastosować w swojej codziennej pracy.