CeleCele: 1.Przybliżenie zasad i zwyczajów obowiązujących w kontaktach zawodowych i towarzyskich. 2.Zdobycie wiedzy jak zachować się w różnych sytuacjach: a)pierwszy kontakt, b)pełnienie roli gospodarza i gościa, c)przyjęcia. 3.Zdobycie wiedzy jak zadbać o swój wizerunek
Profil słuchacza / wymogiSzkolenie jest adresowane do kadry menedżerskiej oraz wszystkich osób, które chcą przybliżyć sobie zasady etykiety.
Szczegółowe informacjeSzkolenie
Savoir vivre w biznesie
Program:
1.Rola savoir-vivre'u w życiu towarzyskim i zawodowym.
2.Takt i nietakt w stosunkach międzyludzkich - rola pierwszego wrażenia.
3.Zasady pierwszeństwa.
4.Sposób powitania, przedstawianie.
5.Przyjmowanie interesantów i gości.
6.Zasady prowadzenia rozmów telefonicznych.
7.Ubiór i wygląd zewnętrzny.
8.Organizacja pobytu delegacji zagranicznej: program wizyty, powitanie, kolejność miejsc w samochodzie, negocjacje, podpisanie umowy.
9.Organizacja przyjęć.
Uwaga: szczegółowy program słuchacze otrzymają na zajęciach.
Prowadzący: mgr Beata Tokaj-Smoczkiewicz
Forma zajęć: wykład, ćwiczenia
Materiały: materiały do ćwiczeń
Rodzaj szkolenia: otwarte lub zamknięte
Miejsce: Warszawa
Czas: 8, 16 lub 24 godziny (1,2 lub 3 dni)