CelePo szkoleniu jego uczestnicy będą: * lepiej rozumieli rolę i funkcje menedżera * znali swój preferowany styl przewodzenia * potrafili dostosować styl zarządzania do sytuacji, zespołu itp. * skuteczniej zarządzali swoimi zespołami poprzez rozwiniecie swoich umiejętności interpersonalnych * wiedzieli jak zwiększać efektywność działania zespołów pracowniczych
Profil słuchacza / wymogiKadra zarządzająca i kierownicy wszystkich szczebli zarządzania.
Szczegółowe informacjeModuł-Rozwój Zasobów Ludzkich
Przywództwo i Zarządzanie Zespołem
Program szkolenia
* Zarządzanie a przywództwo
* Role menedżerskie a role przywódcze
* Cechy osobowości lidera
* Identyfikacja własnego stylu
* Różne style przywództwa
* Kompetencje kierownicze
* Umiejętności lidera i ich doskonalenie
* Komunikacja interpersonalna
* Budowa zespołu
* Efektywna praca zespołowa
* Kierowanie zespołem
* Motywowanie i inspirowanie ludzi w zarządzaniu
Szkolenia prowadzone są w formie warsztatów, przy wykorzystaniu aktywnych metod nauczania, takich jak: gry symulacyjne, odgrywanie ról, analizy przypadków, dyskusje, itp. Taka forma pozwala uczestnikom na zdobycie praktycznych umiejętności zawodowych, które będą potrafili zastosować w swojej codziennej pracy.