Szkolenie-Obsługa Klienta

Więcej informacji

Szkolenie-Obsługa Klienta

  • Cele Cele: 1.Ćwiczenie umiejętności rozpoznawania potrzeb klienta. 2.Ćwiczenie umiejętności komunikowania się z klientem. 3.Nabycie wiedzy na temat właściwej obsługi klienta. 4.Ćwiczenie umiejętności zachowania się w sytuacjach trudnych i konfliktowych.
  • Profil słuchacza / wymogi Szkolenie jest adresowane do pracowników firm sektora handlowego, usługowego oraz do pracowników urzędów mających bezpośredni kontakt z klientem.
  • Szczegółowe informacje Szkolenie
    Obsługa klienta


    Program:

    1.Rola obsługi klienta w kształtowaniu wizerunku firmy.
    2.Źródła wiedzy o kliencie.
    3.Pracownik - cechy ułatwiające i utrudniające pracę z klientem.
    4.Zasady skutecznej komunikacji w kontaktach z klientami.
    5.Umiejętność zachowania się w sytuacjach konfliktowych.
    6.Zasady obsługi klienta - elementy savoir-vivre’u
    .

    Prowadzący: mgr Beata Tokaj-Smoczkiewicz
    Forma zajęć: trening
    Materiały: materiały do ćwiczeń
    Rodzaj szkolenia: otwarte lub zamknięte
    Miejsce: Warszawa
    Czas: 16 godzin (2 dni)

    Uczestnicy otrzymują zaświadczenie o ukończeniu kursu.
Więcej informacji

Inne informacje związane z obsługa klienta