Szkolenie-Obsługa klienta

Więcej informacji

Szkolenie-Obsługa klienta

  • Cele Po szkoleniu uczestnicy będą: * skuteczniej sprzedawali i obsługiwali Klientów * umiejętnie stosowali wszystkie elementy rozmowy sprzedażowej * trafnie kształtowali swój wygląd i zachowania niewerbalne * umieli dostosować sposób obsługi do typu Klienta * właściwie reagowali na reklamacje i dawali sobie radę z trudnym Klientem
  • Profil słuchacza / wymogi Pracownicy sklepów, salonów sprzedaży, hurtowni, zakładów usługowych, biur obsługi Klienta, kierownicy takich placówek i ich przełożeni.
  • Szczegółowe informacje Moduł-Sprzedaż i Marketing
    Obsługa klienta


    Program szkolenia

    * Klient i jego rola
    * Jakość usług
    * Oczekiwania klienta
    * Dbałość o satysfakcję klienta
    * Zasady nawiązywania i podtrzymywania dobrego kontaktu z klientem
    * Określenie potrzeb klienta
    * Prezentacja oferty
    * Psychologia obsługi klienta - typy klientów
    * Podejście do skarg i reklamacji


    Szkolenia prowadzone są w formie warsztatów, przy wykorzystaniu aktywnych metod nauczania, takich jak: gry symulacyjne, odgrywanie ról, analizy przypadków, dyskusje, itp. Taka forma pozwala uczestnikom na zdobycie praktycznych umiejętności zawodowych, które będą potrafili zastosować w swojej codziennej pracy.
Więcej informacji

Inne informacje związane z obsługa klienta