CelePo szkoleniu uczestnicy będą: * skuteczniej sprzedawali i obsługiwali Klientów * umiejętnie stosowali wszystkie elementy rozmowy sprzedażowej * trafnie kształtowali swój wygląd i zachowania niewerbalne * umieli dostosować sposób obsługi do typu Klienta * właściwie reagowali na reklamacje i dawali sobie radę z trudnym Klientem
Profil słuchacza / wymogiPracownicy sklepów, salonów sprzedaży, hurtowni, zakładów usługowych, biur obsługi Klienta, kierownicy takich placówek i ich przełożeni.
Szczegółowe informacjeModuł-Sprzedaż i Marketing
Obsługa klienta
Program szkolenia
* Klient i jego rola
* Jakość usług
* Oczekiwania klienta
* Dbałość o satysfakcję klienta
* Zasady nawiązywania i podtrzymywania dobrego kontaktu z klientem
* Określenie potrzeb klienta
* Prezentacja oferty
* Psychologia obsługi klienta - typy klientów
* Podejście do skarg i reklamacji
Szkolenia prowadzone są w formie warsztatów, przy wykorzystaniu aktywnych metod nauczania, takich jak: gry symulacyjne, odgrywanie ról, analizy przypadków, dyskusje, itp. Taka forma pozwala uczestnikom na zdobycie praktycznych umiejętności zawodowych, które będą potrafili zastosować w swojej codziennej pracy.