Szkolenie-Negocjacje handlowe

Więcej informacji

Szkolenie-Negocjacje handlowe

  • Cele Po ukończeniu szkolenia uczestnicy będą potrafili m.in.: * planować efektywne negocjacje * zrozumieć i kontrolować fundamentalne międzyludzkie aspekty procesu negocjacyjnego * rozumieć jak wzmacniać swoją pozycję negocjacyjną i poznawać słabe strony partnera * wykorzystywać swoje zdolności komunikowania się w czasie negocjacji * unikać pułapek i błędów w trakcie negocjacji
  • Profil słuchacza / wymogi Pracownicy działu handlowego, zaopatrzenia oraz menedżerowie i wszystkie osoby, które prowadzą negocjacje.
  • Szczegółowe informacje Moduł-Sprzedaż i Marketing
    Negocjacje handlowe


    Program szkolenia

    * Gra handlowa na rynku
    -Na czym polega relacja kupujący – sprzedający?
    -Strategie negocjacyjne
    -Stereotypy i pułapki w negocjacjach
    * Planowanie negocjacji – przygotowanie
    -Określenie celu
    -Rozpoznawanie interesów
    -Planowanie opcji
    -lanowanie ustępstw
    * Komunikacja w przebiegu negocjacji
    -Reguły otwarcia negocjacji
    -Zbieranie informacji
    -Podsumowywanie
    * Sztuka czynienia ustępstw
    * Manipulacja i sposoby przeciwdziałania

    Szkolenia prowadzone są w formie warsztatów, przy wykorzystaniu aktywnych metod nauczania, takich jak: gry symulacyjne, odgrywanie ról, analizy przypadków, dyskusje, itp. Taka forma pozwala uczestnikom na zdobycie praktycznych umiejętności zawodowych, które będą potrafili zastosować w swojej codziennej pracy.


Więcej informacji

Inne informacje związane z komunikacja w handlu