CelePo ukończeniu szkolenia uczestnicy będą potrafili m.in.: * planować efektywne negocjacje * zrozumieć i kontrolować fundamentalne międzyludzkie aspekty procesu negocjacyjnego * rozumieć jak wzmacniać swoją pozycję negocjacyjną i poznawać słabe strony partnera * wykorzystywać swoje zdolności komunikowania się w czasie negocjacji * unikać pułapek i błędów w trakcie negocjacji
Profil słuchacza / wymogiPracownicy działu handlowego, zaopatrzenia oraz menedżerowie i wszystkie osoby, które prowadzą negocjacje.
Szczegółowe informacjeModuł-Sprzedaż i Marketing
Negocjacje handlowe
Program szkolenia
* Gra handlowa na rynku
-Na czym polega relacja kupujący – sprzedający?
-Strategie negocjacyjne
-Stereotypy i pułapki w negocjacjach
* Planowanie negocjacji – przygotowanie
-Określenie celu
-Rozpoznawanie interesów
-Planowanie opcji
-lanowanie ustępstw
* Komunikacja w przebiegu negocjacji
-Reguły otwarcia negocjacji
-Zbieranie informacji
-Podsumowywanie
* Sztuka czynienia ustępstw
* Manipulacja i sposoby przeciwdziałania
Szkolenia prowadzone są w formie warsztatów, przy wykorzystaniu aktywnych metod nauczania, takich jak: gry symulacyjne, odgrywanie ról, analizy przypadków, dyskusje, itp. Taka forma pozwala uczestnikom na zdobycie praktycznych umiejętności zawodowych, które będą potrafili zastosować w swojej codziennej pracy.