CeleUczestnicy po ukończonym szkoleniu będą : * rozumieli zakres i ważność działań marketingowych * potrafili stosować w swojej działalności właściwe narzędzia marketingu * umieli dokonywać analizy pozycji swojego przedsiębiorstwa * rozumieli proces podejmowania decyzji przez klientów
Profil słuchacza / wymogiKadra kierownicza oraz osoby zarządzające przedsięwzięciami, nie specjalizujące się w marketingu.
Szczegółowe informacjeModuł - Sprzedaż i Marketing
Marketing w przedsiębiorstwie
Program szkolenia
* Miejsce marketingu w strukturze organizacyjnej przedsiębiorstwa
* Zarządzanie marketingowe i strategia marketingowa
* Podstawowe pojęcia marketingu
* Instrumenty marketingu mix
* Plan marketingowy
* Badania marketingowe
* Badania satysfakcji klientów
* Planowanie i realizacja programów lojalnościowych
Szkolenia prowadzone są w formie warsztatów, przy wykorzystaniu aktywnych metod nauczania, takich jak: gry symulacyjne, odgrywanie ról, analizy przypadków, dyskusje, itp. Taka forma pozwala uczestnikom na zdobycie praktycznych umiejętności zawodowych, które będą potrafili zastosować w swojej codziennej pracy.