CeleCelem szkolenia jest usprawnienie komunikacji poprzez przezwyciężenie indywidualnych problemów i barier w komunikowaniu się ze współpracownikami i podwładnymi.
Profil słuchacza / wymogiPracownicy firmy (wszyscy).
Szczegółowe informacjeModuł-Rozwój Zasobów Ludzkich
Efektywne komunikowanie się
Program szkolenia
* Analiza własnych, świadomych i nieświadomych, sposobów komunikowania się w rozmowie
* Pokonywanie barier i skuteczne prowadzenie rozmów
* Poznanie i ćwiczenie praktycznych technik „aktywnego słuchania”
oraz stosowania i „czytania” mowy ciała
* Ćwiczenie metod pozytywnego wykorzystania emocji oraz stosowania
prostych technik komunikacji
* Ćwiczenie rozmów z dostosowaniem sposobu ich prowadzenia do osoby rozmówcy
Szkolenia prowadzone są w formie warsztatów, przy wykorzystaniu aktywnych metod nauczania, takich jak: gry symulacyjne, odgrywanie ról, analizy przypadków, dyskusje, itp. Taka forma pozwala uczestnikom na zdobycie praktycznych umiejętności zawodowych, które będą potrafili zastosować w swojej codziennej pracy.