CeleCel: Przekazanie wiedzy z zakresu technik wpływu społecznego, ułatwiającej skuteczniejszą komunikację interpersonalną i przekonywanie ludzi do własnego stanow. Cele : Rozwój umiejętności skutecznego komunikowania się ze współpracownikami Nabycie umiejętności motywującego i zrozumiałego udzielania krytyki i pochwały. Cele : Rozwój umiejętności skutecznego komunikowania się ze współpracownikami Nabycie umiejętności motywującego i zrozumiałego udzielania krytyki i pochwały Uświadomienie sobie własnych mocnych i słabych stron jako uczestnika procesu komunikacji Uświadomienie sobie własnych mocnych i słabych stron jako uczestnika procesu komunikacji.
1. Proces komunikacji – punkty krytyczne procesu.
2. Istota skutecznej komunikacji – jak nie utrudniać sobie efektywnego komunikowania się z innymi. Zewnętrzne i wewnętrzne bariery komunikacji – jak sobie z nimi radzić.
3. Wskazanie mocnych i słabych cech uczestników jako nadawców i odbiorców werbalnego i niewerbalnego komunikatu (na podstawie gry symulacyjnej). Co pielęgnować, a co rozwijać?
4. Narzędzia efektywnej komunikacji – model 4 P
5. Efektywne udzielanie informacji zwrotnej. Model skutecznej pochwały i konstruktywnej krytyki.
6. Sytuacje trudne w komunikacji: atak werbalny, różnice w poglądach, przyjmowanie krytyki i inne, wskazane przez uczestników.
Szczegółowy program zajęć słuchacze dostaną na zajęciach.
Forma zajęć: warsztaty
Materiały: materiały do ćwiczeń, skrypt
Rodzaj szkolenia: otwarte lub zamknięte