CeleCele : Rozwój umiejętności asertywnego komunikowania się ze współpracownikami Przyswojenie postawy asertywnej, pozwalającej na profesjonalne, nieuległe i nieagresywne komunikowanie się ze współpracownikami Rozróżnienie postaw uległej i agresywnej od asertywnej
Szczegółowe informacjeSzkolenie
Asertywność w kontaktach zawodowych
Ramowy program szkolenia:
1.Asertywność w komunikacji – czym jest a czym nie jest postawa asertywna. Budowanie asertywnej postawy zawodowej.
2.Udzielanie asertywnej odmowy. Konstrukcja komunikatu, techniki wspomagające podtrzymywanie pozytywnej relacji.
3.Przyjmowanie i udzielanie asertywnej krytyki w sytuacjach zawodowych
4.Asertywne udzielanie i przyjmowanie pochwał w sytuacjach zawodowych
5.Sytuacje trudne w komunikacji: atak werbalny, różnice w poglądach, procedura obronna przed naleganiem i inne, wskazane przez uczestników.
Szczegółowy program zajęć słuchacze dostaną na zajęciach.
Forma zajęć: warsztaty
Materiały: materiały do ćwiczeń, skrypt
Rodzaj szkolenia: otwarte lub zamknięte
Miejsce: Warszawa
Czas: 16 godzin/2 dni
Uczestnicy otrzymują zaświadczenie o ukończeniu kursu.
Cena dotyczy wyłącznie szkolenia otwartego.
Koszt szkolenia zamkniętego do negocjacji