Szkolenie-Asertywność w Kontaktach Zawodowych

Więcej informacji

Szkolenie-Asertywność w Kontaktach Zawodowych

  • Cele Cele : Rozwój umiejętności asertywnego komunikowania się ze współpracownikami Przyswojenie postawy asertywnej, pozwalającej na profesjonalne, nieuległe i nieagresywne komunikowanie się ze współpracownikami Rozróżnienie postaw uległej i agresywnej od asertywnej
  • Szczegółowe informacje Szkolenie
    Asertywność w kontaktach zawodowych

    Ramowy program szkolenia:
     
    1.Asertywność w komunikacji – czym jest a czym nie jest  postawa asertywna. Budowanie asertywnej postawy zawodowej.
    2.Udzielanie asertywnej odmowy. Konstrukcja komunikatu, techniki wspomagające podtrzymywanie pozytywnej relacji.
    3.Przyjmowanie i udzielanie asertywnej krytyki w sytuacjach zawodowych
    4.Asertywne udzielanie i przyjmowanie pochwał w sytuacjach zawodowych
    5.Sytuacje trudne w komunikacji: atak werbalny, różnice w poglądach, procedura obronna przed naleganiem i inne, wskazane przez uczestników.
    Szczegółowy program zajęć słuchacze dostaną na zajęciach.
     
    Forma zajęć: warsztaty
    Materiały: materiały do ćwiczeń, skrypt
    Rodzaj szkolenia: otwarte lub zamknięte
     
    Miejsce: Warszawa
    Czas: 16 godzin/2 dni
     
    Uczestnicy otrzymują zaświadczenie o ukończeniu kursu.
    Cena dotyczy wyłącznie szkolenia otwartego.
    Koszt szkolenia zamkniętego do negocjacji
Więcej informacji

Inne informacje związane z psychologia