Szczegółowe informacjeSzkolenie Zbrush i animacja 3D trwa 40 godzin i kończy się certyfikatem Ivora Cambridge. Program szkolenia Zbrush i animacja 3D przygotowany jest i prowadzony zgodnie ze standardami Cambridge.
W czasie szkolenia Zbrush i animacja 3D uczestnicy na zajęciach praktycznych nauczą się pracy na najnowszej wersji programu 3d Max Studio. Szkolenie przeznaczone jest dla osób, które pragnął tworzyć przestrzenne projekty trójwymiarowe. Uczestnicy szkolenia Zbrush i animacja 3D nauczą się posługiwać najbardziej przydatnymi narzędziami w tworzeniu atrakcyjnych, funkcjonalnych i nowoczesnych trójwymiarowych projektów przestrzennych.
Program szkolenia:
•Wprowadzenie do programu,
•Różnica pomiędzy pixel-pixol, kompatibilność z innymi 2imi-3imi packami
•Zbrush funkcje interfejsu-wprowadzenie do zagadnienia
•Personalizacja interfejsu
•Maksymalne wykorzystanie Pamięci komputera
•2.5D simulation objects in 3D objects
•Wpływ światła na pixole, materiały i ich wykorzystanie
•Połączenie budowli w jedno, Gyro – charakterystyka i korzyści z pracy z przedmiotami zlożonymi.
•Podstawowe kształty 3d dostępne w Zbrush
•Podstawy projektowania w 3D przedmiotów, wielboki, siatki, krawędzie. Definicja i różnice.
•Praca z 3D tworzenie części budynków, deformacja, ruch w przestrzeni, rotacja obiektów 3D, manipulacja canwami, obiektami, oraz rodzajem kamery
•Funkcje 3D Edit Mode, modelowanie, opcje ZAdd, i RGB ZSub i szybki dostęp do narządzi kontrolnych rysowania
•Pędzle 3d: 3d modelowanie z wykorzystaniem pędzli ich opcje, korzyści i metody kreacji nowych pędzli
•Paleta Narzedzi, Alpha, Materiał i Tekstura w obiektach 3D
•Konwertowanie kolorów w teksturze, kanał alpha w teksturze, obiekty 3D w teksturze •Wprowadzenie do podstaw anatomii. Mimiki twarzy, cechy charakterystyczne ludzi, zwierząt i postaci rysunkowych,
•Zspheres – definicja i wykorzystanie,
•Adaptive Skin Mode – jak wykonać sferę obiektu 3D z zastosowaniem adaptive mod-skin, Unified Skin Mode – różnica pomiędzy adaptive and unified skin mode, zastosowanie
•Rendering w Zbrush, opcje i kontrola rozmiaru dokumentu
•Eksport zaawansowanych metod i modeli oraz import image obiektów 3D