Szkolenie - Trening umięjętności kierowniczych

Więcej informacji

Szkolenie - Trening umięjętności kierowniczych

  • Profil słuchacza / wymogi Szkolenie to ma charakter zamknięty, przeznaczone jest dla pracowników jednej instytucji (grup około 20 - osobowych), odbywa się w siedzibie WSZiNS Tychy
  • Szczegółowe informacje CELE MODUŁU I
    "Komunikacja w relacjach międzyludzkich i w organizacji"

    Zapoznanie uczestników z podstawowymi zasadami skutecznej komunikacji werbalnej i niewerbalnej w relacjach interpersonalnych i w organizacji:
    prezentacja podstawowych elementów procesu komunikacji
    przedstawienie czynników zakłócających przebieg procesu komunikacji oraz sposobów zapobiegania i eliminacji.
    Przygotowanie uczestników do stosowania w praktyce metod skutecznej


    CELE MODUŁU II
    " Analiza Transakcyjna w zarządzaniu organizacją"

    Zapoznanie uczestników z podstawowymi pojęciami AT E. Bernea w organizacji:
    prezentacja podstawowych założeń AT
    typy transakcji w organizacji i ich efektywność
    zalety stosowania AT w zarządzaniu organizacja
    przykładowe gry stosowane w organizacjach
    Przygotowanie uczestników do stosowania w praktyce metod skutecznego rozpoznawania gier, ich rozpoznawania i ujawniania a także przeciwdziałania.



    CELE MODUŁU III
    " Konflikty w organizacji"

    Zapoznanie uczestników z podstawowymi pojęciami z zakresu psychologii konfliktu:
    Przyczyny, źródła konfliktów w organizacji
    Modele osobowościowego reagowania na konflikt
    Pseudo- i twórcze rozwiązywanie konfliktów (starty i zyski)
    Procedury rozwiązywania konfliktów (negocjacje, mediacje, arbitraż, sąd)
    Gotowość do poszukiwania rozwiązań - asertywność kierownika.
    Stres zawodowy.

    Przygotowanie uczestników do stosowania w praktyce w sposób elastycznych różnych sposobów rozwiązywania konfliktów w zależności od kontekstu sytuacyjnego, rozpoznawania stanu stresu i stosowania technik szybkiego odprężania.


    CELE MODUŁU IV
    " Motywacja i motywator-kierownik w organizacji"

    Zapoznanie uczestników z podstawowymi pojęciami z zakresu psychologii motywacji:
    Istota motywacji organizacji (potrzeby indywidualne pracowników i potrzeby organizacji)
    Funkcje motywacji i dostarczanie motywacji w organizacji (kierownik jako lider grupy )
    Motywowanie -sposoby pozafinansowe
    Jak motywujesz swoich pracowników? - test. Podsumowanie

    Przygotowanie uczestników do stosowania w praktyce w sposób elastycznych różnych technik motywowania pracowników w zależności od ich potrzeb i możliwości organizacji.

    CELE MODUŁU V
    " Czas jako kapitał organizacji"

    Zapoznanie uczestników z podstawowymi pojęciami z zakresu skutecznego zarządzania czasem w organizacji:
    Planowanie pracy i zarządzanie czasem
    Zadania pilne i zadania ważne -zasady analizy własnych żądań
    Ocena własnych umiejętności zarządzania czasem -test.
    Kierownik jako zarządzający czasem innych - studium przypadku
    Uwarunkowania dobrej organizacji i skutecznego wykorzystania czasu w organizacji.
    Techniki szybkiej koncentracji uwagi i myślenia.
    Wypracowanie własnego profilu "Ja jako skuteczny kierownik".
    Podsumowanie i ewaluacja kursu.
    Przygotowanie uczestników do stosowania w praktyce w sposób elastycznych różnych zasad zarządzania własnym czasem i czasem innych, dobrego organizowania miejsca pracy oraz stosowania technik szybkiej koncentracji uwagi i myślenia.
Więcej informacji

Inne informacje związane z komunikacja w biznesie

  • Studia I Stopnia - Komunikacja i Public Relations w Biznesie

  • Centrum: Górnośląska Wyższa Szkoła Przedsiębiorczości im. Karola Goduli w Chorzowie
  • Więcej informacji
  • Studia Podyplomowe - Komunikacja Międzykulturowa

  • Centrum: GWSH -Górnośląska Wyższa Szkoła Handlowa im. Wojciecha Korfantego w Katowicach
  • Więcej informacji
  • Studia Podyplomowe - English for International Communicators

  • Centrum: GWSH -Górnośląska Wyższa Szkoła Handlowa im. Wojciecha Korfantego w Katowicach
  • Więcej informacji
  • Zarządzanie społecznością lokalną

  • Centrum: Wyższa Szkoła Biznesu w Dąbrowie Górniczej
  • Więcej informacji
  • Savoir - vivr'e w Biznesie - Szkolenie

  • Centrum: Prospero Business Training
  • Więcej informacji
  • Komunikacja i Techniki Wywierania Wpływu - Szkolenia

  • Centrum: Prospero Business Training
  • Więcej informacji
  • Nowoczesna Korespondencja Biznesowa - Szkolenie

  • Centrum: Prospero Business Training
  • Więcej informacji