Szkolenie - Efektywna Komunikacja w Biznesie

Więcej informacji

Szkolenie - Efektywna Komunikacja w Biznesie

  • Cele Celem szkolenia jest poznanie przez uczestników technik i metod efektywnej komunikacji w relacjach i kontaktach biznesowych. Udział w szkoleniu pozwoli na diagnozę własnego stylu komunikowania, weryfikację mocnych i słabych stron własnych umiejętności i wyeliminowanie najczęściej popełnianych błędów pojawiających się w relacjach biznesowych.
  • Profil słuchacza / wymogi Szkolenia dla firm
    Trening realizowany jest zarówno w formie szkolenia wewnętrznego dla firm, po uprzednim zmodyfikowaniu go w kierunku Państwa potrzeb, jak i w formie otwartej dla wszystkich, którzy są zainteresowani doskonaleniem umiejętności komunikacyjnych.
  • Szczegółowe informacje Jak zbudować korzystne relacje w biznesie?
    Program:
    1. Co się dzieje, kiedy komunikacja zawodzi?
    2. Bariery i przeszkody w procesie wymiany informacji. Sposoby ich przezwyciężania; 
    3. Budowanie klimatu sprzyjającego komunikacji wewnątrz organizacji/zespołu; 
    4. Komunikacja hierarchiczna i nie-hierarchiczna
    5. Efektywne i praktyczne techniki poprawy skuteczności komunikacyjnej:
      • dopasowanie technik do celu komunikacji 
      • dopasowanie własnego stylu komunikacji do rozmówcy  
      • przepływ informacji i jego znaczenie dla funkcjonowania zespołu 
      • sztuka słuchania i analizowania wypowiedzi  
      • trudna sztuka konstruktywnego krytykowania 
      • komunikacja wprost czy niewprost 
      • komunikacja asertywna 
    6. Analiza pracy indywidualnej i w zespole w pod kontem prezentowanych wzorców komunikacyjnych; 
    7. Diagnoza pełnionych ról grupowych i ich konsekwencji dla procesu komunikacji wewnątrz organizacyjnej. 
    8. Zmiana postaw.
    9. Rozwijanie umiejętności współpracy w grupie i budowanie poczucia pracy na wspólny cel.  
    10. Skuteczna komunikacja pomimo różnic indywidualnych. 
    11. Kształtowanie pozytywnych interakcji grupowych i zwiększanie zaufania.
    12. Komunikacja a budowa celów, procesów realizacji i mechanizmów kontrolnych wewnątrz organizacji.
    13. Efektywna komunikacja ze współpracownikami - zasady wywierania pozytywnego wpływu na partnerów zawodowych i osobistych - case study.
    14. Relacje w sytuacjach trudnych i konfliktowych.
Więcej informacji

Inne informacje związane z komunikacja w biznesie