Szkoleni-Pozyskiwanie klientów biznesowych

Więcej informacji

Szkoleni-Pozyskiwanie klientów biznesowych

  • Profil słuchacza / wymogi Sprzedawcy, handlowcy, zaopatrzeniowcy, przedstawiciele handlowi, kierownicy placówek handlowych, pracownicy odpowiedzialni za rozwój sieci sprzedaży.
  • Szczegółowe informacje Moduł-Sprzedaż i Marketing
    Pozyskiwanie klientów biznesowych


    Po szkoleniu uczestnicy -  - będą:

    * skuteczniej sprzedawali
    * wiązali wydajność swojej pracy z funkcjonowaniem całej firmy i jej stabilnością
    * potrafili określić kim są potencjalni Klienci i jak ich zidentyfikować
    * nawiązywali skuteczny kontakt z nowym Klientem
    * prawidłowo redagowali listy ofertowe do Klientów
    * skutecznie przeprowadzali rozmowę telefoniczną, by doprowadzić do spotkania
    * potrafili odbyć, zakończone zamówieniem, spotkanie z Klientem
    * stosowali metody aktywnego podtrzymywania kontaktu z Klientem

    Program szkolenia

    * poznanie zasad systemu „lepsza obsługa – wyższy zysk”
    * identyfikacja potencjalnych Klientów, określenie metod penetracji rynku
    * umiejętności i zachowania z zakresu nawiązywania kontaktu z Klientem
    * rozpoznawanie potrzeb Klienta, argumentowanie i perswazja
    * identyfikacja przewag konkurencyjnych firmy w stosunku do konkurencji,
    * określenie dalszego zakresu pracy w celu pogłębiania umiejętności sprzedaży B2B


    Szkolenia prowadzone są w formie warsztatów, przy wykorzystaniu aktywnych metod nauczania, takich jak: gry symulacyjne, odgrywanie ról, analizy przypadków, dyskusje, itp. Taka forma pozwala uczestnikom na zdobycie praktycznych umiejętności zawodowych, które będą potrafili zastosować w swojej codziennej pracy.


Więcej informacji

Inne informacje związane z obsługa klienta