Profil słuchacza / wymogiSprzedawcy, handlowcy, zaopatrzeniowcy, przedstawiciele handlowi, kierownicy placówek handlowych, pracownicy odpowiedzialni za rozwój sieci sprzedaży.
Szczegółowe informacjeModuł-Sprzedaż i Marketing
Pozyskiwanie klientów biznesowych
Po szkoleniu uczestnicy - - będą:
* skuteczniej sprzedawali
* wiązali wydajność swojej pracy z funkcjonowaniem całej firmy i jej stabilnością
* potrafili określić kim są potencjalni Klienci i jak ich zidentyfikować
* nawiązywali skuteczny kontakt z nowym Klientem
* prawidłowo redagowali listy ofertowe do Klientów
* skutecznie przeprowadzali rozmowę telefoniczną, by doprowadzić do spotkania
* potrafili odbyć, zakończone zamówieniem, spotkanie z Klientem
* stosowali metody aktywnego podtrzymywania kontaktu z Klientem
Program szkolenia
* poznanie zasad systemu „lepsza obsługa – wyższy zysk”
* identyfikacja potencjalnych Klientów, określenie metod penetracji rynku
* umiejętności i zachowania z zakresu nawiązywania kontaktu z Klientem
* rozpoznawanie potrzeb Klienta, argumentowanie i perswazja
* identyfikacja przewag konkurencyjnych firmy w stosunku do konkurencji,
* określenie dalszego zakresu pracy w celu pogłębiania umiejętności sprzedaży B2B
Szkolenia prowadzone są w formie warsztatów, przy wykorzystaniu aktywnych metod nauczania, takich jak: gry symulacyjne, odgrywanie ról, analizy przypadków, dyskusje, itp. Taka forma pozwala uczestnikom na zdobycie praktycznych umiejętności zawodowych, które będą potrafili zastosować w swojej codziennej pracy.