CeleDo podstawowych zadań wykonywanych przez technika obsługi turystycznej należy kompleksowe świadczenie usług turystycznych. Będą to zatem wszystkie czynności związane z przyjmowaniem różnych zleceń (życzeń) klienta, programowaniem imprez, kalkulowaniem zamawianych świadczeń, czuwaniem nad prawidłową realizacją zamawianych usług, dbanie o prawidłowy wizerunek przedsiębiorstwa głównie poprzez profesjonalną obsługę turystów. Absolwent tego kierunku posiądzie wiedzę z zakresu: organizowania pracy biura podróży, organizowania wyjazdów krajowych i zagranicznych, kalkulowania kosztów imprez turystycznych, organizowania i obsługiwania konferencji, targów i zjazdów, zasad organizowania wycieczek krajoznawczych.
Tutuł uzyskanyTechnik Obsługi Turystycznej
Szczegółowe informacjeAbsolwenci tego kierunku znajdą pracę w: biurach podróży, agencjach i ośrodkach informacji turystycznej, własnym biurze podróży, organach administracji samorządowej zajmujących się organizacją i promocją turystyki, ośrodkach wypoczynkowych, parkach i centrach rozrywki, działach socjalnych w zakładach pracy, liniach lotniczych, zajmujących się organizacją lotów czarterowychna zamówienia biur podróży; organach samorządowych, odpowiadając za tworzenie odpowiednich warunków i promocję ruchu turystycznego w regionie.
Język angielski Język włoski
Podstawy ekonomiczne i prawne
Obsługa ruchu turystycznego Organizacja turystyki Geografia turystyczna
Technika pracy biurowej
Podstawy rachunkowości i finansów Marketing w turystyce