Profil słuchacza / wymogiKierunek przeznaczony dla osób zainteresowanych reklamą w bardzo szerokim rozumieniu tego słowa, począwszy od pozyskiwania klientów do współpracy z agencjami reklamowymi, poprzez tworzenie kampanii reklamowych dla firm, projektowanie graficzne reklam, tworzenie tożsamości wizualnej firm, po prowadzenie własnej agencji reklamowej.
Tutuł uzyskanyTechnik
Szczegółowe informacjeAbsolwenci mogą pracować jako copywriterzy, projektanci grafiki, specjaliści ds. reklamy, marketingu, kontaktów z prasą i kształtowania opinii publicznej.
Program nauczania obejmuje takie przedmioty jak:
Ekonomika i organizacja przedsiębiorstw
Marketing
Podstawy ekonomii
Grafika komputerowa
Fotografia reklamowa
Historia sztuki i reklamy
Rysunek i liternictwo
Techniki poligraficzne
Pracownia technik reklamy
Psychologia reklamy
Organizacja reklamy(język reklamy, planowanie mediów, reklama TV)
Public relations
Typografia
Prawo, etyka i kultura zawodowa
Język angielski
Wychowanie fizyczne – tylko w systemie dziennym
Nauka prowadzona jest w systemie dziennym, wieczorowym i zaocznym.