Studia Podyplomowe-Zarządzanie Sprzedażą w Praktyce

Więcej informacji

Studia Podyplomowe-Zarządzanie Sprzedażą w Praktyce

  • Cele Studia przygotują słuchaczy do profesjonalnego wykonywania zadań, podejmowania działań kształtujących strategię sprzedaży, prowadzenia działań marketingowych i obsługi klienta. Słuchacze poznają wpływ decyzji podejmowanych w jednym z działów na całościowe efekty osiągane przez firmę. Celem studiów jest przekazanie i ugruntowanie wiedzy na temat zasad zarządzania sprzedażą, marketingu, zachowań klienta i jego profesjonalnej obsługi a także technik sprzedaży.
  • Profil słuchacza / wymogi Adresatami studiów są pracownicy i kierownicy działów obsługi klienta, sprzedaży, marketingu, windykacji, przedstawiciele handlowi i reprezentanci firm. Program studiów został opracowany w taki sposób, aby zainteresował również osoby dopiero poszukujące pracy w tych zawodach
  • Szczegółowe informacje Studia Podyplomowe-Zarządzanie Sprzedażą w Praktyce

    Zajęcia
    Program studiów tworzyli trenerzy GDS FALCO. Podczas zajęć słuchacze poznają skuteczne i nowoczesne narzędzia zarządzania, zasady ich prawidłowego stosowania, sposoby radzenia sobie w trudnych sytuacjach. Ćwiczenia w grupach pozwolą na praktyczne trenowanie poznanych technik negocjacji, sprzedaży, obsługi klienta. Zajęcia zostały przygotowane w sposób umożliwiający wymianę doświadczeń pomiędzy uczestnikami.
    Trenerzy są praktykami, dlatego podczas zajęć poza wiedzą teoretyczną przekazują wiele wskazówek, jak rozwiązywać konkretne problemy.

    Program
    1. Marketing. Zastosowanie narzędzi marketingu (24 godz.)
    2. Organizacja służb sprzedaży w przedsiębiorstwie (8 godz.)
    3. Merchandising efektywne techniki sprzedaży (16 godz.)
    4. Negocjacje handlowe (20 godz.)
    5. Event marketing organizacja imprez firmowych (8 godz.)
    6. Strategia marki i public relations (12 godz.)
    7. Zarządzanie relacjami partnerskimi z klientami (CRM customer relationship management) (8 godz.)
    8. Techniki skutecznej sprzedaży i elementy obsługi klienta (20 godz.)
    9. Telemarketing (8 godz.)
    10. prawne zabezpieczenia transakcji handlowych (8 godz.)
    11. Zarządzanie zespołem sprzedawców (12 godz.)
    12. Sprzedaż elektroniczna (8 godz.)
    13. Zarządzanie projektem (4 godz.)
    14. repetytorium (6 godz.)
Więcej informacji

Inne informacje związane z zarządzanie w biznesie

Studia I Stopnia - Zarządzanie Ośrodkami Pielęgnacji Urody
  • Studia I Stopnia - Zarządzanie Ośrodkami Pielęgnacji Urody

  • Centrum: BSW - Bydgoska Szkoła Wyższa
  • Więcej informacji
    Zarządzanie Personelem Toruń
  • Zarządzanie Personelem Toruń

  • Centrum: SKK- Studium Szkolenia Kadr w Toruniu
  • Więcej informacji
    Podstawy Funkcjonowania Samorządności Lokalnej - Kurs Dokształcający
  • Podstawy Funkcjonowania Samorządności Lokalnej - Kurs Dokształcający

  • Centrum: Uniwersytet Mikołaja Kopernika
  • Więcej informacji
    Logistyka - Studia Inżynierskie
  • Logistyka - Studia Inżynierskie

  • Centrum: Toruńska Wyższa Szkoła Przedsiębiorczości
  • Więcej informacji
    Logistyka w Przedsiębiorstwach - Studia Podyplomowe
  • Logistyka w Przedsiębiorstwach - Studia Podyplomowe

  • Centrum: Toruńska Wyższa Szkoła Przedsiębiorczości
  • Więcej informacji
    Logistyka Wojskowa - Studia Podyplomowe
  • Logistyka Wojskowa - Studia Podyplomowe

  • Centrum: Toruńska Wyższa Szkoła Przedsiębiorczości
  • Więcej informacji
  • Studia I Stopnia - Administracja Publiczna

  • Centrum: Kujawsko-Pomorska Szkoła Wyższa w Bydgoszczy
  • Więcej informacji