Studia Podyplomowe: Studium marketingu politycznego
CeleCelem studiów jest przygotowanie absolwentów do praktycznego planowania i realizowania politycznych kampanii o charakterze perswazyjnym (kampanie wyborcze, akcje społeczne, kampanie około referendalne) oraz do wspierania polityków wszystkich szczebli w budowaniu i zarządzaniu ich wizerunkiem poprzez działania komunikacyjne i marketingowe.
Szczegółowe informacjeProgram studiów przewiduje następujące przedmioty: 220 godz.
1) Wprowadzenie do komunikowania politycznego
2) Marketing polityczny
3) Kampania permanentna
4) Planowanie i organizacja kampanii wyborczych
5) Partie i systemy partyjne
6) System polityczny RP
7) Historia marketingu politycznego
8) Polityczne Public Relations
9) Reklama polityczna
10) Psychologia polityki
11) Retoryka i erystyka
12) Elementy autoprezentacji
13) Wystąpienia publiczne
14) Kontakty z mediami
15) Badania opinii publicznej
16) Decydowanie polityczne
17) Ordynacja wyborcza
18) Prawo prasowe
19) Kampania negatywna